2022. május 12., csütörtök

2022.01.04 - Séta a Hanyban és 2022.01.08 - Séta Szombathelyen

Januárhoz képest egészen szép idő volt sokszor, így sokat sétáltunk, máskor is csak olyankor ha nagyon fázunk gyors labdás fárasztás, aztán vissza a melegbe :) De ezek nem ilyen napok voltak. Ezek a képek január 4.-én készültek, olyan 4-5 km lehetett az egész, de nagyon élveztük. 






Ezek a képek pedig már Szombathelyen készültek, meglátogattuk Hope-ot (Armageddon at Wedigo's Wind) és gazdáit és kimentünk egy kis fenyveses helyre, ahol a vadak kitombolhatták magukat. Fotóztunk is sokat, közben labdáztak a kutyák, így ők elfáradtak, nekem meg lettek képeim. Nem mindegyik vállalható de nem akartam törölni, mert maga a jelenet a képen nagyon vicces, főleg Vatráról lettek ilyenek. Nem mentünk nagy távolságot, mert leginkább hasaltam a géppel a kezemben, ameddig Roland dobált nekik :D Így én be voltam öltözve mint egy eszkimó, de kellett is azért januárban. 





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése