2022. május 8., vasárnap

2021.12.30 - 31. - Séták az erdőben

Ez volt tavaly az utolsó kép, ami készült a bandáról, most fordítottam a sorrenden, mert aznap ezt az egy képet szerkesztettem meg, pulcsiban sétáltunk a harkai dombon és az erdőben december utolsó napján, nagyon nagyon jó idő volt. Előtte kaptam vissza a kisebbik objektívemet, azt vittem magammal, tanulgattam használni. Ez jól sikerült kép lett róluk :) 



Ezek pedig előtte nap készültek, harmincadikán. Sétáltunk a kastélyparkban Fertődön, akkor is csodás idő volt, úgyhogy készültek képek mindenkiről. A kutyák nevére kattintva meg tudjátok nyitni a facebook albumot róluk, aki több képre (NAGYON sok képre 😆 ) kíváncsi :)







Shelby és az anyja, Vatra ❤



















Pufi :)



Firgi :)






Kuzuri és Archer ❤❤❤







Meg a szokásos elmeroggyant életképek :D
















Ha nem volt elég belőlük :D

Weboldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése