2022. május 18., szerda

2022 januári összefoglaló

Sok-sok séta, amire büszke vagyok, hogy kilépek folyton a komfortzónámból miattuk (meleg takaró alatt, forró tea vagy kávé társaságában fetrengés, mert kinn hideg van, na jó ez nem gyakran fordul ám elő, nem érek rá ilyesmire :D ) na de nézzük sorban mi történt.


2022.01.02

Hatalmas nagy sétával indítottam az évet a kutyákkal, délelőtt a reptér körül mentünk egy ötöst, aztán még kimentem velük a Hansági főcsatorna partjára is, ott is sétáltunk egy nagyot. Sajnos a kullancsok már aznap is támadtak, száz felett szedtem le utána a kutyákról, természetesen védi őket a bravecto, de mivel velem aludtak, inkább átfújattam őket a szárítóval és kiszedtem amit megtaláltam bennük. Borzalmas a kullancshelyzet idén, muszáj őket védeni. 





2022.01.03

Napunk csak képekben. 





2022.01.04

Aznap sétáltunk Somáékkal, erről is készült néhány kép, illetve most összevontam a 8.-i szombathelyi sétánkkal, mert a main csak néhány képet készítettem, de ha lemaradtál ITT MEGNÉZHETED. Érdemes mert őrült kutyák őrült akcióképeivel van tele. :D


2022.01.05

Amikor a kisgyökértől a 14 éves eltanulja a "körözz sétán mint egy félőrült futóbolond" művészetét... Igazából egyik se normális, ilyen egy átlagos séta amikor még sok az energiájuk...







Séta után fáradtan várják a vacsorát:



Ami jelen esetben kizárólag halból áll, de nincs ezzel baj, mert imádják.





Kuzuri természetesen még alaposan el is mosogatja a tálakat vacsora után :D



Aztán este Archie így aludt el rajtam ❤



2022.01.07

Fagyott séta, ők nem fáztak, de én nagyon :)






Misu és Kuzuri türelmetlenül ordítanak, hogy adjak már nekik a kezemben tartott kajából :D




Itt pedig mindenki mozdulatlanul figyeli a labdát, a videón is, aminek a végén el is dobom nekik, és mindenki egyszerre mozdul rá :D 





2022.01.09

Bekuckózós este, még Kuzurinak is. Én nem szeretem ha nagyon hideg van, szóval ezt most át tudom érezni :)




2022.01.11

Gyakran készülnek videók a kozmetikában, ez a kiskutya egy üde színfolt volt a sok félős vagy agresszív egyáltalán nem nyitott kutya után, szeretem ezt látni. A kutyáimnak is tetszett :D



Shelby (Axl Rose at Wendigo's Wind) és Sheldon (Don Corleone at Wendigo's Wind) is a kozmi vendégei voltak aznap egy wellnessre :D






Alvás :D


2022.01.13

Csincsi is sorra került, muszáj időnként nekik is fürdeni, mert borzalmas retkesek tudnak lenni :D 


2022.01.15

Annyira ügyes a kis mancsaival :D Megtartja még a mézes üveget is és úgy nyalja ki belőle a maradékot, nem semmi ez a kiskutya. De ugyanezt bármilyen játékkal, még labdával is megcsinálja :D



Meglátogattam aznap a hat napos kiskutyákat a Border Northwest Hungary kennelben, ők Stifler gyerekei, így aztán követem a fejlődésüket, segítek nekik gazdit találni, fotózom őket. Az első képeken hat naposak, ha nem láttad volna akkor  ITT MEG TUDOD NÉZNI a kölyköket.

2022.01.16

Nem kommentelem, tökhülye ❤




2022.01.17

Kuzuri féle jó reggelt :D


Csak a szokásos nyúvasszuk ki egymást a kozmi padlóján műsor :D



Mosdóba se lehet úgy kimenni, hogy ne kövessen mindenki IS :D


Ezek pedig mennyire aranyosak már ❤




Ez a majomparádé még engem is meglep néha a hülyeségeivel :D




2022.01.19

Pihenő meg amikor kaját kunyerálnak :D




2022.01.20

Misunak esze ágában sincs bántani Marleyt mégis nagyon viccesre sikeredett ez a kép róluk :D Olyan mintha Marley megkérdezné, hogy ez most mögöttem van? :D



Csak egy sima videó a sétáról, azért mert annyira ragyogó, gyönyörű idő volt, miközben hófelhők gyülekeztek, hogy ezt meg kellett örökíteni, ezeket a színeket fényeket.







Misu videót néz :D




2022.01.21

Cukrosnéni a kozmetikában :D


2022.01.22

Aznap Szentgálon fotóztam egész nap egy engedelmes és őrző-védő tréninget
Ilyen szakadó hóesésben érkeztünk meg kora délelőtt a tréning helyszínére ❤




Ekkora hó volt, hótaposó van a nem kicsi lábamon, de az egész eltűnt a hóban :)



A tréningekről külön poszt is készült, nagyon nagyon sok képpel :D ITT MEGNÉZHETED ha lemaradtál róla, talán még sose fotóztam hóban tréninget, élmény volt. 

Közben az enyémeket kiengedtem szaladgálni többször is, mert az autóban várakoztak, olyankor boldogan rohangáltak a hóban :)








Ez pedig már este a kozmiban, nem mondhatnám hogy elfáradtak :D



2022.01.23

Ezek... :D Igazi jó testvérek, folyton cseszegetik egymást...





2022.01.24

Misu megint hülye volt, azaz nem csak ő hanem Soma is, két ivaros kan, összezörrentek valamin, és egy kicsit kilyukadt Misu füle, de hát így jár aki balhézik. A feje amúgy nem vizes, hanem a szakápoló bátyja, Tigi szakszerűen kitisztította a sebet, és egy fél liter nyálat helyezett el közben Misu fején :D Ilyenkor én mindent Kék Lukács kenőccsel kezelek, azt is amikor a saját kezem vágom el, legjobb :) Misu fülén is az van, másnapra már nagyon szép volt neki a seb.




Annyira jó amikor tüzelő szuka van a háznál...
Kuzuri éppen 10. napja tüzel és a fiúk kezdenek megőrülni tőle, ezt mivel mással nem tudják hanggal fejezik ki... IDEGESÍTŐ sípoló hanggal....




2022.01.26

Az idegesítő nyüszítés és szemrehányó bámulás megmaradt a kanok részéről. Kuzuri most van a kritikus napokon amikor árgus szemmel kell őrizni, így vagy ő vagy a kanok vannak sitten, de azért ki fogják bírni :D




2022.01.27

Most mondjam azt, hogy két ribanc? Mert nagyon úgy viselkednek... :D




Misu is folyton szerelmes, de folyton másba, négy hetente mondjuk mindig Fehér a szerelme. ❤



Nemes egyszerűséggel helyet foglalt a saját anyukáján...




Tüzel és még sokkal szenyább, mint máskor. Ilyet még SOHA nem csinált... most, hogy a kanok majd meggebednek érte, most felugrik a rácsos kennel tetejére, hogy a tüzelése szagát a kanok orra alá dörgölhesse... Komolyan ez a kutya... azt hittem ismerem, de mindig kitalál valami idiótaságot :D








2022.01.28

Kuzuri játszik, kattant szuka :D



Kuzuri az én csajom, Te nem jössz ide, tolmácsolom Tigi morgását mindenkinek :D



2022.01.29

Vendégségben voltunk Móni barátnőmnél :D


Kuzurira rájött az ötperc, ilyenkor olyan mint egy támadó menyét :D






2022.01.30

Aludtam volna, ha nem épp egy csupafog állat bámul velem szembe az éjszaka közepén :D




Szerintem az év legszelesebb napja volt eddig, brutális, a kocsit majdnem levitte az útról, de hát sétálni akkor is kell :)





2022.01.31

Ráült a fejére... A FEJÉRE! :D



Filmet néztünk :D













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése