2022. május 30., hétfő

2022 februári összefoglaló

A februárt egy két napos fetrengéssel kezdtem, na nem önszántamból, hanem a covid miatt, aztán mire a tesztem is igazolta, hogy tényleg az volt, arra már némi fáradtságon kívül pont semmi bajom nem volt. Kuzuri végig mellettem fetrengett és szórakoztatott :D Aztán persze minden visszatért a jól megszokott sok séta sok munka kerékvágásba :)

2022.02.02

Szolidarít, velem fetreng egész nap. 




2022.02.03

Igazából ez volt a negyedik napja annak, hogy beteg voltam, de már nem is volt semmi bajom, viszont a teszt csak aznap lett pozitív, ez persze önkéntes fogságra ítélt, mert nem akartam másokat megfertőzni. Így aztán úgy voltam vele, hogy heverjük ki rendesen ezt a kórságot, ha már eddig megúsztam. Kuzuri velem lustálkodott, néha ilyenre is képes, pedig egyébként nagyon aktív kiskutya. 












2022.02.04

Teljesen jól voltam már, így egy kicsit kimentem a kutyákkal, de nem mentem se boltba, se dolgozni, akikkel találkoztam is tisztes távolban maradtunk egymástól annak ellenére, hogy kb. már mindenki volt covidos a környezetemben, többször is. De inkább az elővigyázatosság, mint a bezártság, mert lassan a vaskaput zabálják meg kínjukban, hogy nincsenek lemozgatva :D




Meglátogattam Stifler négy hetes kiskutyáit is Kapuváron. Ha nem láttad a posztot ITT MEGNÉZHETED :)


2022.02.07

Még egy kis pihi, aztán vissza a melóba :D



2022.02.08

Ha kaját hozol nekik, készülj fel, hogy kutyákkal leszel beterítve :D Ez ilyen!



2022.02.09

Mozogtam egy kicsit erre-arra, a tavasz csalhatatlanul közeledik, annyira imádom ❤






Sétáltunk is, most kinn volt velem a Nikon ITT MEGNÉZHETED az aznap készült képeket, többnyire csak portrék, de most csak úgy kattintgattam inkább, semmi beállított dolog. :)

Vettem a kozmetikába végre egy elektromos asztalt, nagyon régen tervben volt már ez  Persze ki más tesztelhetné mint a kis gyíkok meg a többiek. Persze ameddig sétáltunk, addig jött meg a futár, aztán így leb@szta a szembeszomszéd elé, én meg cipelhettem be a 70kg + csomagolás súlya asztalt egyedül :D








Kuzuri narancsot eszik :D



2022.02.10

Kuzuri mosogat. Mézesüveget, de azt mesterfokon, mert erre a technikára nem tudok mást mondani :D






2022.02.11

Kaja érkezett ma nekik, aki követi a blogot tudja, hogy nyerskajával etetem őket, ez havonta, két havonta érkezik, egy része legalábbis. Na ez volt ma. Persze a minőséget ellenőrizni kell... ezt Kuzuri meg is tette..






2022.02.12

Mindig kunyerál, mindegy, hogy mit eszem, ha salátát vagy narancsot az is kell neki :D




2022.02.13

Sétáltunk és kivételesen nem a kutyákat fotóztam :) Hanem a tavaszt:




Utána pedig Kuzuri fürdött mert vállalhatatlanul mocskosra szaladgálta magát :D





2022.02.14

Most csak a kozmiban készültek képek, Archie fürdött, Sheldon is benézett, Kuzuri kaját kunyerál, meg Logan is :)







2022.02.16

Csak a szokásos egymás gyepálása történik a kozmiban, ki más mint Archie és Kuzuri :D



2022.02.17

Nafta is fürdött és sétáltunk is egy csodálatosat, hiszen a végén egy szivárvány ívelt át a kastély fölött, és épp megjött a szélvihar is amikor visszaértünk az autókhoz, de addig szép volt az idő ❤







2022.02.19

Most a csajokkal sétáltunk illetve egy megőrzésen lévő kis hős csivava is velünk tartott és bírta simán a szokásos négy km-t amit a kutyákkal megyünk ilyenkor.  





2022.02.20

Hat hetesek lettek Stifler és Ziva kölykei, ebből az alkalomból voltam náluk fotózni megint, ha nem láttad a képeket ITT MEGNÉZHETED :)

2022.02.21

Reggeli lesivideó az ablakból, imádom ahogy ezek ilyen szépen eljátszanak egymással, itt most Archie piszkálja az anyját szokás szerint :D




Kozmiban ❤




Ez pedig egy séta előtti videó, Archie várja, hogy Kuzurit is kiengedjem, hogy kezdődhessen az egymás gyepálása...  nyüszít is hozzá, meg még a fejét is beveri a kocsiajtóba... de hát így jár aki türelmetlen :D



Ez meg már este, Kuzurinak nem volt elég a napi séta, még mindig őrjöng :D



2022.02.23

Kezdődik végre a medvehagyma szezon ❤


2022.02.25

A kutyáim mindig örülnek, ha olyan érkezik a kozmetikába, aki velük foglalkozik, főleg ha az illető még ráadásul egy gyerek is :) 





2022.02.26

Ellátogattunk a csáfordjánosfai tőzikésbe, erről készült külön poszt is a telefonos képek mellé, ITT MEGNÉZHETITEK

Utána délután meglátogattuk a kiskutyákat is Kapuváron :)


















2022.02.27

Az utolsó fotózás a hét hetessé cseperedett Stifler babákról. Ha lemaradtál ITT MEGNÉZHETED. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése