2022. május 26., csütörtök

2022.02.26 - Tőzike tanösvény kutyákkal

Már nagyon régóta szerettem volna ide elmenni, hiszen igazából közel van, és tudtam, hogy látogatható kutyával, de riasztott az, hogy állítólag mindig ezrek nézegetik a virágokat, én pedig erőteljesen antiszociális vagyok. Ezért aztán kompromisszumként korán mentem amikor még senki nem volt, és barátokkal, Narancs és Coraline gazdik lejöttek hozzánk (Wishmaster at Wendigo's Wind és a lánya California Orange at Wendigo's Wind) Plusz csak négy kutyát vittem, mert hetet pórázon vezetni azért nem lett volna kis mutatvány, de szerintem legközelebb bevállalom :D Na így jó volt. A virágok csodásak, tényleg élmény a sok ezer tőzike közt sétálni, a tanösvény maga nem túl hosszú, viszont feltaláltuk magunkat és a környező mezőkön még órákat sétáltunk a kutyákkal :) Jövőre ha tehetitek menjetek, kutyástól, és ha nem szeretitek a tömeget, akkor hétköznap. Ja azt kihagytam, hogy ez Csáfordjánosfa, mert máshol is van tőzikés. 


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése