2020. május 27., szerda

2020.02.23 - Tréningek

Február végén úgy voltunk vele, hogy mozduljunk már ki, Évi zaklatott, én meg persze belementem, mert egyébként nagyon szeretünk ide járni tréningezni, csak messze van, hideg van, lusták vagyunk :D Na jó, nem. De megbeszéltem kedvenc trénerünkkel, és persze mentünk is. Inkább a képek beszéljenek, mint én, mindenki jobban jár :)

Misuval azért itthon már gyakorolgattam ezt-azt, de a kölyöknek penge agya van... fogjátok látni a fejlődést az elkövetkezendő hetekben, nagyon szépen dolgozik, figyelmes és gyors, imádom ♡ Ez itt még nagyon az alapozás, azóta sokkal jobb és mivel meg is nőtt nekem sem törik le a derekam :D









Stiflert nem kell bemutatni, ragyogóan dolgozik, mondta Sinci is, hogy vizsgára vele. Az lesz...






Tigi őrző-védőn. Tigi egy tank, nem annyira kell vele viccelődni, komolyan veszi a feladatot nagyon... eddig mindenki, aki fogatta azt mondta, olyan, mint egy munkavonalú német juhászkutya. Azt hiszem ezt vehetem dicséretnek :D















Misu élete első őrző-védő alapozója. Először nézett, hogy mit hadonászik a csúnya bácsi azzal az izével, aztán belelendült, nagyon is :D Az alma nem esik messze a fától, szokták mondani, ha anyura üt ebben, akkor nagyon jó lesz a kisállat :)





















Csimike pedig még nálam volt, mert még a gazdik kerítése addig nem készült el, így aztán vittem magammal mindenhova, tréningre is és ha már ott volt, ki kellett próbálni vele is. Mit ne mondja született tehetség, apja lánya :D Tigi az apja... 











Ezeket pedig csak úgy lőttem az aznapi tréningen, bár látszik a február végi fénytelenség, azért nem lettek rosszak :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése