2020. május 6., szerda

2020.01.05 - Misunka, Nafta és az Y babák :)


Ezek a képek úgy születtek, hogy egyszerűen csak kivittem magammal a Nikont a kutyákhoz. Fénytelen, szürke januári nap, bár az mindegy, mert ez a sok őrült úgyis feldob minden képet :D A legtöbb arról szól, hogy Misu Naftát gyilkolja, az meg hagyja neki, mert nem egészen normális. A többi pedig a kiskutyák egy-egy elkapott pillanata. Szóval csak úgy, élveztem szerkeszteni ezeket a képeket, Ti is szeretni fogjátok őket :)










Nagypapi extrém türelmes mindig a szemtelen kiskutyákkal, eszébe nem jut bántani őket, csak mereven bámul maga elé és várja, hogy megmentsem :D










Gengszterek pár kilós testekbe rejtve :) 









Nafta helyében én már felfaltam volna a kölykömet, ha ilyen... de ő nagyon türelmes...

















Vatra is türelmes a gyerekeivel, de Naftához így sem ér fel :)




Misu nagyon élvezte a kölyöktársaságot, folyamatosan játszottak a nagy testvérrel, azt nem mondanám, hogy túl óvatos volt velük, mert egy szőrös tank, de azért voltam ott, hogy figyeljek nem dózerolja-e le a kölyköket... :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése