2016. május 18., szerda

Belga túra 2016.01.30

Na ez egy olyan poszt lesz, ami kutyát csak nyomokban tartalmaz. Meg nem is lesz hosszú, de azért megemlítem. Timi kérdezte, lenne-e kedvem az egyik kiskutyáját Belgiumba transzportálni. Mondom lenne, de átgondolom, mert a 27 éves kocsimmal, bármilyen megbízható is és elmegyek vele a világ végére is, azért necces picit a dolog mégis :) Aztán persze ahogy az lenni szokott, csomó ember sietett a segítségemre és ajánlott fel kocsit, időt, sofőrködést, amit ezúton is köszönök nekik/nektek! :) Végül Eszter volt az egyik utitárs, az ő autójával mentünk, ez utólag jó döntésnek bizonyult, még ha picit többet is fogyasztott mint az enyém, mert élmény volt egy BMW-t vezetni, oda se akartam engedni a volánhoz se Esztert se Norbit, annyira élveztem. Van benne hatodik sebesség is, ezzel először nem is nagyon tudtam mit kezdeni de aztán... :D

Bebiztosítottuk magunkat, mégis eltévedtünk, mert az okos kütyük helyett elpletykáltuk az időt meg néhány lehajtót is :D Az első kép az út időjárását is tükrözi...

DSC_3140.JPG

DSC_3114.JPG


Eszter maga is border tenyésztő. A másik emberke Norbi pedig "rokon" és azért jött mert azt írta, hogy ő se vezetni nem tud, se az autószereléshez nem ért. Ez azért fontos mert 2400 km-ről volt szó egy 27 éves autóval, ami aztán mégsem jött. Na de Norbi mindent vezet két, négy és sokkerekű járműveket egyaránt, mivel ez a munkája, meg valamit még a szereléshez is konyít.

Norbi a titokzatos:

DSC_3142.JPG


Jó döntés volt, hogy a BMW mellett döntöttünk az AUDI helyett, mert az én kocsim nem kombi, így a kutyák a hátsó ülésen utaznak, van, hogy heti többször. Sárban, hóban, esőben is. Úgy is néz ki a hátsó ülés. Szőr és por. Elég érdekes lett volna az út annak aki épp a hátsó ülésen utazik. Jobban jártunk így. Az útról sokat nem akarok írni, január végéhez képest szerencsénk volt, mert nem volt hideg, így sehol nem volt se hó se jég. Csak eső, de az rengeteg, így aztán nagyon nem is nézelődtünk csak mentünk felváltva vezetve. Lepasszoltuk a kiskutyát a gazdiknak, nagyon szép borderes otthonba került a bébi, itt Eszti az egyik fal előtt:

DSC_3042.JPG


Ez pedig az egyik szoba fala volt, jobb oldalt alul már az új kiskutya képével, fanatikus gazdik :)

DSC_3058.JPG


Itt pedig a kiskutya az új gazdikkal :) Timit persze folyamatosan tájékoztattam, hol tartunk, hogy van a kölyök, de példásan viselkedett a pici, alig volt nyüsszögés, puha törölközőkkel bélelt ketrecben utazott, sokszor kivettük, hogy mozogjon egy picit és elvégezze a dolgát, nagyon okos volt egyszer sem a ketrecbe pisilt :)

DSC_3053.JPG



Így várták a kiskutyát :)

DSC_3048.JPG



Ahogy írtam a szakadó eső miatt nagyon csavarogni sem volt kedvünk, pedig onnan már nem volt messze sem Bacca tenyésztője, sem a luxemburgi se a holland kölykeim, meg is kaptam utólag, hogy hogy gondoltam nem meglátogatni őket, de nem egyedül voltam, és siettünk hazafelé. Azért annyi időre megálltunk a közeli városban, hogy betankoljunk belga sörből és csokiból ha már ott vagyunk :) Söröket egy kis üzletben vettünk, de sok fajtát, volt közte 12% alkoholtartalmú is, ez azonban az ízén nem érződött. Vittem a családnak, meg a munkahelyemre is néhány embernek. Meg csokit is. Na abból többet kellett volna venni, mondjuk több kilót :) Isteni volt. Egy kis kézműves csokiboltba szabadultunk be nyálcsorgatva :) Ebből mutatok néhány képet, ha a többi is érdekel, végigfotóztam a bolt kínálatát ITT megtaláljátok.

DSC_3106.JPG

DSC_3101.JPG

DSC_3097.JPG

DSC_3092.JPG

DSC_3076.JPG

DSC_3069.JPG


Nem is borzolom tovább a kedélyeket ezekkel a finomságokkal, hiszen alapvetően ez egy kutyás blog, ahol semmi keresnivalója csokinak, de azért mégis, mert hát csak egy kutyás út miatt szabadultunk be ide :) Nagyon sajnáltam a rossz időt, de a szakadó esőben nem akartam elővenni a Nikont mert hát még baja esett volna, pedig érdemes lett volna kicsit a várost és a környéket is bejárni, fotózni, nagyon érdekesnek találtam, hogy a házak nem voltak vakolva, színezve, hanem különböző színű apró téglákból épült mind, és nagyon jól néztek ki. Meg maga a környék is, amit az autópályáról nem nagyon látni. A kiskutya gazdáinak kutyáiról is szerettem volna képeket, de egyrészt egy másodpercig nem maradtak nyugton, másrészt beltéren minek? Így aztán túl sok kép nem is készült. Majd legközelebb. Van egy olyan érzésem, hogy nem ez volt az utolsó ilyesmi utam :) Meg nem is az első, hanem már talán az ötödik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése