2016. május 29., vasárnap

2016.03.14 "Családi" Somló túra :D

Bizony :) Mert a végén a család egy részét is rászoktatom a túrázásra, kutyázásra :) Azt tudni kell, hogy több, mint három éve élek a Somló hegy lábánál a kutyáimmal, hogy még meddig azt nem tudom, de nem sokat jártam fenn. Nem értem miért???? Annyira klassz az egész, imádom a hegyet, imádom a csendet, az erdő zaját és illatát. A kutyáim normálisak, nem kergetik a vadakat, de ők is élvezik az ilyen kirándulásokat, plusz a hegyoldalban fel-le szaladgálás igencsak meg tudja erősíteni őket mellkasban, ráadásul nagyon elfáradnak, és a fáradt bordernél jobb border nem is kell. Miért nem jártam én eddig fel rendszeresen? Nem tudom... Na de idén... Már eddig is és azóta is voltam jó párszor :) Na de a Somlóra én nem jártam, a családom meg nálam nem járt :) Így ideje volt egy ilyen túrát beszervezni már, hozzám és a hegyhez :) Mivel ez egy kutyás blog, csak említésképp, húgom a két éves unokahúgommal, az ő sógora, Norbi jöttek el. Igazából így vagy úgy már mind szerepeltek a blogon főleg Lia :D Mamzit is vittük, mert úgy voltam vele, családi, lájtos séta lesz, bírni fogja, ha a pici gyerek is bírja. Természetesen mindent megörökítettem :)


A kutyáknak az asztalon semmi keresnivalója, ugye? :D Pedig milyen remek csoportképeket lehet így gyártani :D Főleg amikor mindenki másfelé néz, mint itt :D

DSC_3738_.jpg

DSC_3745.JPG


Ez már fenn a várban. Olyan, mintha a kutyák mögött nem lenne semmi, de ez nem így van, csak olyan szögből fotóztam, hogy nem látszik :) Nem kockáztatnám, hogy leessenek.

DSC_3753_.jpg

DSC_3761_.jpg


Szerelmespár a várban :) Itt kezdett el Nafta tüzelni valamelyik nap, így aztán elég izgatottan vártam mi lesz. Nem is volt egyszerű, de az egy másik, hosszú és naturális poszt lesz később. 

DSC_3774_.jpg


Amikor az éhes farkasok zsákmányul ejtik a szegény kis Piroskát :) 

DSC_3778_.jpg


A várudvar rettenthetetlen őrzője, Necco

DSC_3790.JPG


Ez egy elég vicces szitu volt, Norbi folyamatosan labdázott a kutyákkal, de itt sikerült bedobni a susnyás-borostyánosba, úgy hogy a kutyák nem látták az irányt, Norbi nem tudta, hogy kell őket keresésre buzdítani, mi meg már elhagytuk a terepet. Így a labdát veszni hagyni nem akaró Norbi nekiállt keresni, a kutyák élénk, érdeklődő tekinteteitől kísérve :D De azért miután kellőképp kiélveztük a helyzetet, mondtam a lényeknek a varázsszót: keresd és a labda elő is került fél percen belül :) (cserébe persze lett rólam egy csomó olyan kép, ahol a földön fetrengek, különböző kitekeredett pózokban, Nikonnal a kezemben, de azt nem teszem fel)

DSC_3800.JPG


Ezek a képek már lefelé készültek, hóvirágos, egyebes :)

DSC_3804_.jpg

DSC_3831_.jpg

DSC_3838_.jpg


Ilyen amikor a két éves úgy gondolja, nem egyezik az útirány azzal, amit ő szeretne :D Ilyenkor kell elővenni a jutifalatot és elfutni másik irányba XD 

DSC_3845.JPG


Ez meg nekem a nap képe, nagyon tetszett már az LCD-n is :)


DSC_3850_.jpg

Vonulás lefelé :)

DSC_3856.JPG

DSC_3858.JPG


Amit pedig imádok és végtelen mennyiségben létezik a Somlón, az a medvehagyma. Hetek óta eszem napi szinten, de lassan már elvirágzik és eltűnik. Nagyon egészséges növény, de aki igazán szereti a természetet az megtiszteli annyira az erdőt, hogy tövenként csak 1-2 levelet tép le róla, hogy ne pusztuljon el a növény, hiszen szeretnénk jövőre is enni belőle :) Igaz így sokáig tart szedni, de legalább friss levegő, és az erdő zaja vesz körül addig is. 

DSC_3866_.jpg


Szeretem a Somlót. Jövök is majd még rengeteg Somlón készült képpel és bejegyzéssel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése