2016. május 15., vasárnap

2016.01.27 Egy átlagos séta

Ahova kivittem a Nikont is, hogy lőjek róluk néhány képet. Szeretem a mesélős posztokat én is, de ez most nem olyan lesz :) A lényeg a képeken van. Szeretem őket megmutatni a legjobb és a legrosszabb formájukban is. Mert élőlények. Hol bombaszőrben, kivaxolva, hogy sárosan, retkesen, de remélhetőleg többnyire boldogan. Mert ők a falkám. A barátaim :) Nézzük :) (még mindig elfogult vagyok ezzel az objektívvel, de szerintem látványosan jobbak a képek :) )

Mamzi még így 15 évesen is elképesztő mimikával rendelkezik :) Régebben ez még kifejezőbb volt :) Édesem :)

DSC_3020_.jpg

DSC_3004_.jpg

DSC_2988_.jpg

DSC_2981_.jpg


Necco, aki kicsit megfáradt a nagy labdahajszolásban :)

DSC_2854.JPG

DSC_2850_.jpg

DSC_2848_.jpg


Jessie, róla sok egyforma lett így most csak kettőt mutatok :)

DSC_2978_.jpg

DSC_2970_.jpg


Dizike a csoffadt állat :D A gyerekei után minden border így néz ki, mire olvassátok már jóóóó szőrös :D

DSC_2889_.jpg


Sokkal szőrösebb lánya, Nafta

DSC_2977_.jpg


A lehető legviccesebb képek aznapról :D Nekem most is mosolyt csalnak az arcomra :) Mondjuk máséra meg szerintem az ahogy nyekeregtem nekik, hogy ezt a "nem értem gazdi" cuki fejtekergetést produkálják :D Annyira imádom őket :D Lökött libák :D

DSC_2964_.jpg

DSC_2963_.jpg


Normális anya-lánya képek :D

DSC_2947_.jpg

DSC_2936_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése