2016. május 26., csütörtök

2016.02.28 Graphite és Félix

Graphite a legutolsó Diesel alom már nem is olyan kicsike állata, de szerepelt már itt nem egyszer. Kinn voltunk suliban és a hideg ellenére szerettem volna néhány képet. A néhányból sok lett a sokból lett négy használható :D Hiába a helyben maradás a jó képek alapfeltétele :) Meg kell tanulnia a kisállatnak :)

DSC_3564_.jpg

DSC_3571_.jpg

DSC_3572_.jpg

DSC_3592_.jpg


Ez az eb pedig itt Félix. Félix a Brit Pásztorkutya Fajtamentés gondozásában volt, épp amikor Margó a jelenlegi gazdija megkért, hogy segítsek neki egy társat keresni jelenlegi kutyája Joker mellé. Margó hobbis gazdi, nem akar tenyészteni, a másik kutyája is már rég ivartalan, így felmerült, hogy nem is baj, ha esetleg nem kölyök kerülne a házhoz, hanem egy esetleges mentett kutya. Mutattam mennyi border vár gazdára a fajtamentésnél, és azt hiszem Félix szerelem volt első látásra. Én lecsekkoltam a terepet hova is kerülne, megegyeztünk a kerítés néhány helyen történő megerősítésében, mert ugyan biztonságos volt átlagkutyának, de Félix azért került a fajtamentéshez, mert szökött és csavargott. Persze ezen az ivartalanítás is sokat segít, meg az is, hogy Margónál Félix nem fog unatkozni, egyrészt a sulinak, a flyballnak, meg Jokernek köszönhetően sem, másrészt kinti-benti kutya lesz, miért is akarna lelépni, ha a szeretett gazdikkal lehet? Aztán jött a nagy találkozás, Margóék elmentek és elhozták Félixet :) A félelem, hogy majd Joker féltékeny lesz, szinte az első nap megszűnt, a két ivartalan kan tökéletesen elvan egymással :) A nagyon vicces nekem a harmadik kép, Joker ha épp nem flyballozik, akkor nagyon kameraérzékeny :D Olyan mint egy kivert kutya, pedig igazi Fifi ő is :D Na de, hogy reklámozzam is picit a fajtamentést, ha örökbe fogadnál, vagy támogatni szeretnéd őket, azt több féle módon is megteheted. Ezen a linken elérheted a nagyon klasszul összerakott, informatív honlapot. Én meg örülök, hogy része voltam egy mentett eb gazdihoz kerülésének :)


DSC_3606.JPG

DSC_3627.JPG

DSC_3631.JPG

DSC_3651.JPG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése