2024. január 20., szombat

Seth x Narancs - Wendigo's Wind H2 alom /2023 október/

2023.10.05-én Narancs is világra hozta a kiskutyáit, és nem kis fejtörést okozott, mert volt olyan színű kiskutya, akiről még én sem mondtam meg elsőre, hogy az micsoda :D Volt még egy meglepetés, ugyanis hét kiskutya született, én hatot éreztem teljesen biztosan Narancsban, mondtam is, hogy több esetleg lehet, kevesebb nem. Egyikük elbújt. Na de nézzük a képeiket, mindkét alomtól oda vagyok meg vissza teljesen, tudom részemről bejátszik az elfogultság is, na de tényleg nem rusnyák ezek a babák sem :)


2023.10.06 

Egy naposak 

 


























2023.10.15  

10 naposak











2023.10.26

Majdnem három hetesek :)












































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése