2022. április 28., csütörtök

2021 októberi összefoglaló

Október hónapunk viszonylag nyugodtan telt, legalábbis a kutyázás terén. Senki nem lett beteg, senki nem hozta rám a frászt, nagyon nagyon sokat sétáltunk, szinte minden nap hosszúakat a szép időben, szép őszben, és sokat dolgoztam a kozmetikában ahogy mindig. Leginkább az ott illetve a sétán készült képeket tudom most mutatni. Ránk is fért a nyugalom az elmúlt rettenetes hónapok után... 


2021.10.01

Nyugiban reggeliztem, amikor valamiért ki kellett mennem a szobából. A szendvicsem szőrén szálán eltűnt a tányérról, természetesen minden ott tartózkodó ártatlannak vallotta magát, ám egy kóbor kis paprikamag elárulta a kiskutyát :D


A kozmetikában kezdtem azt hinni, hogy én vagyok a hülye, hogy egész tekercs WC papírok tűntek el nyomtalanul. Nem gyanakodtam a kutyákra, mert gondoltam ők maximum széttépik darabokra.., véletlenül fény derült a rejtélyre :D Logan egész egyszerűen elfogyasztja a WC papírt... 



2021.10.06

Ha valaki szeretné tudni mitől ilyen kis girhes Kuzuri annak szeretettel küldöm ezt a videót, ugyanis ez az állat minden nap ezt csinálja :D





2021.10.07

A szaréletű... az ágyamon játszik a labdáival :D Persze mindezt szigorú felügyelettel teheti meg, nehogy egy darabot lerágjon és lenyeljen belőle, de így, hogy nézem közben rágcsálhatja :)







Vatra és valakinek a szőre az ő szájában, valamint a háttérben ordító Kuzuri :D







2021.10.08

Séták, szeretjük ezeket az időket, azt hiszem a nap legjobb része mindig, amikor egy kicsit kiszakadunk a mindennapok hajtásából ❤



2021.10.09

Így köszön reggelente gyíkocska :) 




2021.10.12

Én dolgozom, ők pihennek és időnként szemrehányóan néznek rám, hogy mikor megyünk már sétálni :)



2021.10.13

Reggel voltunk, szinte egyedül az egész parkban. Kuzuri totemállatosat játszott vagy minek is hívjam.




2021.10.15

Szeretik a látogatókat, különösen akkor, ha kaját is hoznak magukkal :)



2021.10.16

Csodaszép napunk volt, délelőtt terelőtréningek, délután séta a Lővérekben, mindent megörökítettünk ITT OLVASHATÓ ha lemaradtál róla :)

2021.10.20

Kaja. Pont.



2021.10.22

Csodaszép ködös hajnalban mentünk ki a reggeli sétára, sajnáltam picit, hogy nem volt nálam fényképező, de egy kicsit azért meg tudom mutatni









Ha valami elromlik, a fiúk szívesen megszerelik. ❤






2021.10.23

Lustálkodók, avagy így alszunk mi :D





Ezen a napon egy csodajót sétáltunk a Hansági főcsatorna partján, erről külön poszt is készült ITT MEGNÉZHETITEK. 


2021.10.24 

Tigi nagy nagy szeretettel mosdatja az anyukáját, közben a háttérben Kuzuri ordít (ki más???) majd szintén nagy szeretettel tépi meg az öccsét... idilli, minden napos jelenetek ezek :D








2021.10.25 

Kuzuri Millivel játszik




Megmutattam neki videón, hogy milyen is az amikor valaki tényleg terel, nem pedig eszement sebességgel csak köröz a birkák körül. Szerintem megértette, mindenesetre figyelmesen nézte Tigi versenyen készült videóját :)





2021.10.26

Fogmosás, ahogy ők szeretik. Ennek a csontnak pár nap alatt csak a kis közepe marad meg, abból is kiszedik és megeszik a csontvelőt, nagyon jó elfoglaltság nekik ez ameddig én dolgozok :)



2021.10.29

Találtam egy fél szemű kismacskát, nem hagyhattam az utcán, mert borzasztóan hideg volt, ez a kis állat pedig hálásan dorombolva fogadta a kutyatápot és a tiszta vizet. A kutyáktól sem félt, persze aért felügyelettel lehetett csak köztük, mert Logan és Vatra inkább megették volna, minthogy barátkozzanak vele, de egy egy pofon kíséretében hamar letettek ezen tervükről. A cica pár napot velünk töltött, majd állatorvosi ellátás után gazdihoz költözött ❤









2021.10.31 

Mindenki megőrült, Archie és Kuzuri egymást tépik, Misu meg Naftát, élvezik ahogy a diófa lehullott levelei csörögnek a talpuk alatt :D





Séta közben frizbit dobáltam most nekik, Tigi baromi jó ebben.



Estére mindig sikerül elfáradniuk :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése