2019. június 8., szombat

2019 februári összefoglaló

Február is többnyire munkáról szólt. Meg a kutyákról.


Február 8.

Logan jött velem dolgozni, és mivel kipakoltam a szekrényt, megtaláltam ezt a mézeskalács süteményt, amit még barátnőm hozott nekem. Igen az egy "kabbe-süti" és már akkor jól szórakoztam rajta, amikor Szandra elküldte a sütikiszúró képét azzal a szöveggel, hogy idén szeretni fogja a mézeskalács sütést. Ennyi az előzmény és ennyi a maradék belőle, amit a fotó után Logan kedélyesen elfogyasztott. :D




Tigi MINDENKÉPP el szerette volna olvasni az új vízforralóm használati utasítását, MINDENKÉPP! Ezért kellőképp meg is tett mindent és hát ő győzött :D Néha magam is rácsodálkozok mennyire kis akarnok ez az állat, de így a jó, szeretem az ilyen erőszakos, domináns, paraszt kutyákat :D




Február 9.

Új, fekete-fehér ágytakaró került a kozmetika néhai ágyára :) Szerintem nagyon jól mutat, csak nem túl egyszerű bánni vele, etetni, sétáltatni kell meg ilyenek. 



Van az úgy, hogy gyanútlan áldozat téved a kozmetikába, aki ha leül, máris szőrös hátsók tolakodnak a keze ügyébe, lassan ott tartunk, hogy táblát akasztanak a farkukra "vakarássz" felirattal... 



Aki nem elég gyors, azt megharapják :D Nekem is folyton kék, zöld, egyéb színekben játszik a combom és a karom, ha nem vagyok elég gyors, vagy valamelyik vaddisznó rajtam óhajt dobbantani játék közben. 



Február 11.

Vatra még nem találkozott a kozmetikában található mosógéppel. Kicsit öreg már a jószág, ezért néha zörög, néha nyikorog és ezt a dolgot Vatra nem igazán tudja hova tenni. Kíváncsi, és egyáltalán nem fél az ismeretlentől, viszont nagyon cuki, ahogy próbálja a kis agyával megérteni, hogy mi az a nagy fehér és mit keres ott ahol eddig nem volt semmi és miért mozog :D Felhívnám a figyelmet a videó legvégén található extracuki kis hangra, amit Vatra kiad magából :D




Sosem unalmas vele az élet, mindig kitalál valamit. Az asztalra sem én küldtem fel... ha épp felállok a székről mert csörög a telefon vagy mást csinálok, akkor rendszeresen felugrik a székre is és megsértődik, amikor leküldöm, mert esetleg dolgozni szeretnék :)



Azon meg már meg sem lepődök, hogy a kávémból is kér :) (nem kap)



Február 12.

Diesel volt az aznapi segítőm a kozmiban, hát azt hiszem nem véletlen, hogy őt tartom a legkedvesebb kutyámnak, Diesel mindenkit szeret ❤️♥️❤️ Alszik a vendégek lábán, játszik a kisgyerekekkel, és ami most nincs megörökítve, de állandóan csinálja, különböző embereket zaklat simogatásért :)





Február 15.

Kell komment ezekhez a képekhez? Ő csak Vatra... :D








Február 18.

Tigit nem festettem lilára, csak épp fehérítőben ázik. Mindenesetre elég szexi volt ebben a színben, talán ha már nem lesz show kutya sok sok év múlva, kap valami szép színű mintát a fehér részeire :D



Tény viszont, hogy gyönyörű lett ❤️





Kicsit őrült :D



Február 20.

Egy újabb lassított felvétel az elindulásukról :D Gyagyás banda :)



Február 21.

Amikor akasztják a hóhért, avagy fürdik a kozmetikus kutyája :D pont annyira gyűlöli, mint bárki más kutyája, az persze nem probléma amikor pocsolyákon kell keresztülvágtatni, vagy iszapban fürdeni, vagy bármiben úszni, dehogy. Csak a fürdetés a gond, amitől tiszta lesz :)

Itt már pontosan tudja mi fog történni, ennek megfelelően jelenik meg a fején a kétségbeesés, majd teljesedik ki az alatta lévő képeken XD





A szárítással már nincs különösebb problémája, csak nem érti miért nem én szárítom :) Norbi besegített kicsit, ameddig én a következő vendég kutyáját fürdettem.



Ki kell pihenni a fürdetés okozta sokkot.



De szegényt még pihenés közben sem hagyja békén a szemtelen fiatalság, jelen esetben Kávé  :)



Miss Fülszőr és Miss Fülszőr videón, ahol a müzlis zacskó csörgésére cukiskodik a fülszőreivel :D






Február 22.

Csak úgy, mert szerelem 💙



Február 23.

Valamit tud ez a telefon azért, pedig sose voltam híve, de tény, hogy csak előkapom és meg van örökítve a pillanat. Csak egy séta, de olyan szépek :)



Ez meg... Így van az, hogy ha az egyik kutyád totálisan labdakattant és még esze is van. Igen, lassított felvételes elindulás, ahol is Logannek eszébe jut, hogy a labda az nem nálam, hanem mögöttük van. Tehát nem jön, hanem MEGY :D




Február 27.

Ez is csak egy bringás séta során készült, februárban majdnem jobb idő volt, mint most. Ez amolyan megláttam és "ragadd meg a pillanatot" érzés kapott el, imádom ezeket a képeket. Csak ők és én. Szabadon. ❤️








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése