2018. február 6., kedd

2017.10.07 - Kutyás bringázás

Az első képen a résztvevők és a megtett távolság látható és idő. A kalóriát ne nézzétek, az akkor lenne annyi, ha ezt a távot futva tettük volna meg és pihenés nélkül, de ez nem így történt. Logan nem jött mert szegényem nagyobb terhelés után lesántul, bár a gyalogtúrákat szerencsére azóta is jól bírja, de a frizbit és labdázást el kell felejtenie :/ Arthrózis van mindkét mellső mancsában, szóval most már ő is a nyuggerek kímélőbb életét éli, mondjuk azért a diagnózis szíven ütött, mikor az állatorvosunk azt mondta, hogy ez már a kor. Csak most született...  Na de, a négy borderem (szigorúan csípő, könyök és váll röntgenek után) már van annyira edzett, hogy mertem őket vinni bringával is. Persze ezt sem ész nélkül, nem erőltetve, nem gyorsan, beiktatott pihenőkkel, mert bár kb. semmi bajuk nem lenne, ha ezt egyszerre futják is le, de inkább vigyázok rájuk. A kis mixek helyben maradni nem tudnak, így aztán szó szerint egyikük berepült a képbe, de így legalább szerepel :) Szóval összesen hat kutyával mentünk ketten, szeretem ezeket a területeket, belátható, hosszú, csak ilyenkor nagyon nagy a sár, de van gumicsizma is a világon. De október elején még nem kellett azért. 

DSC_1809_


Mint írtam megálltunk többször pihenni, nagyon örültem ennek a tábla virágzó repcének is, muszáj volt fotóznom, bár nem így képzeltem el a repcés képeket, de most így sikerült, legalább lett róluk ilyen is. Diesel a hős a fülszőreivel, és a korával, hogy olyan simán bírta a túrát, hogy öröm volt nézni. Az igazi az lesz, ha ezt a távot majd már én is futva teszem meg velük. 

DSC_1820_

DSC_1829_

DSC_1833_

DSC_1859_

DSC_1840_

DSC_1842_

DSC_1843_

DSC_1847_

DSC_1850_

DSC_1857_

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése