2014. május 11., vasárnap

Somló túra - 2014.01.19

Felhívott Kori egy gusztustalanul hideg januári napon, hogy hazajön Gyöngyi Angliából, és ők úgy túráznának valamerre. Kori egy K almosom Casper, azaz Kamikaze Blue at WW gazdája, nem először túráznánk együtt (ó azok a csodálatos Mecsek túrák:). Gyöngyi régen dercike néven írt a netboard fórumon, most Angliában dolgozik, a kutyája Celtic Soul Cash, talán így sokan tudjátok. Szóval annak örömére, hogy dercike itthon lesz, akartunk egy jót túrázni és természetesen fotózni, és beszélgetni közben. Ebben a postban a túra első részét mesélem el :) ) A Somló hegyet céloztuk be, mert itt élek egy éve és még nem voltam fenn, pedig alig két km ide nekem :)

A képen balról jobbra Cash, Cooper és Casper, avagy a 3 C :) Cooper egy (azt hiszem) X betűs Real Pearl gyerek. Kicsit paraszt volt, mert folyton kötekedett Logannel, de néhány jól irányzott seggberúgás helyretette az agyát, aztán belátta, hogy nem kellene az erejét fitogtatni egy olyan kannak, aki magasról tesz az idegen kanokra :)

Természetesen soha nem maradhatunk csoportképek nélkül. Ez alap. Íme a próbálkozás, felpakolás, arrébb rakás, visszarakás, ne ugorj le, erre nézz stb stb, ahogy az lenni szokott :)

Valaki lelépett:

Valakit visszaraknak:

Van akinek egyediek az elképzelései:

Van aki másképp csinálja...

CsakazértsemnézünkRád!!!!!

De azért többé-kevésbé összejött amit szerettünk volna, csoportkép szélben lebegő rókafarkakkal. Avagy Mamzi és a csupahím hárem :) Jó-jó az öt kan rendelkezett összesen hat golyóval de ez akkor is több, mint a normálisan egy szukára jutó golyók összege :)

Nem mondhatom, hogy nem élvezték :)

dercike Cooperrel, aztán meg Cash

Január közepe-vége volt, de már nyíltak a hóvirágok. A természet lelkesedése azóta is töretlen, rég volt ennyire burjánzó növényzet és ennyi eső, mint eddig idén!

Kilátós téma :)

A kilátónál szép nagy sík terület volt, a kutyák szabadon garázdálkodtak, játszottak, kár, hogy nem vittünk labdát, mert itt rendesen és NAGYON le lehetett volna fárasztani a kutyákat, hegyes-völgyes lejtős gyönyörű terület. Fel kell menni újra hamarosan, kíváncsi vagyok a kora nyári Somlóra is. Az ebekről itt is készült természetesen mindenféle kép:

A síkság után visszafordultunk, mert hivatalosak voltunk máshova is. Kár, mert elvileg tovább is tudtunk volna menni egészen körbe a hegyen, de nem volt rá időnk, ezért visszaindultunk szép lassan. Csodáltam csak a hegyet. Gyönyörű a Somló... persze lefele is fotóztunk, mert enélkül nem kirándulás a kirándulás. Készültek "farkas a sziklán" képek is ezek nagy kedvenceim azóta is, annak ellenére, hogy nem tökéletes fényben készültek. De Logan gyönyörű rajtuk! Meg a többiek is.

Jó volt nagyon, jót is beszélgettünk mindenről, és persze megfogadtuk megint, hogy nem ez volt az utolsó túránk együtt, bár nem tudom mikor jön haza Gyöngyi megint, de ha meleg lesz és nyár, valami vízparti túrát is el tudnék képzelni. No meg egyet a Mecsekbe is. Azért ennek a napnak nem itt volt a vége, délután Esztihez voltunk hivatalosak Döbröntére, egy másik környezetbe, egy erdei túrára. Az majd a következő post lesz :)