2014. május 27., kedd

Nafta a kastélyparkban

Ha már ott voltunk és Nafta is ott volt, hát csináljunk már róla is valamit... se megfürdetve, se kifésülve, csak akartam róla néhány standardképet, hogy legyen. Tamara persze NEM ENGEDTE (XD) hogy mindennemű grooming nélkül álljunk neki :) Mert ő állította be a kutyát, én fotóztam. Szóval nekiesett Naftának, vízzel, kefével, kutya nézett ki a fejéből, hogy ezt most minek? :D De megérte, és igaza volt, mert eddig talán ezek élete képei, így fürdetés minden egyéb nélkül. Nagyon szépen állította be a kutyát, itt azért már eljátszottam a gondolattal, hogy el kellene vinnem kiállításra... íme a hattyúnyakú jószág:

DSC_7672_1

DSC_7677_kicsi.jpg


Szemből is kell :)

DSC_7683_kicsi.jpg


Aztán a komoly képek után jöhet a dolog komolytalankodós része, avagy Nafta és a hátamra ugrás :) A képeket Tamara készítette, szerintem szuperek :) Kis Kukac meg élvezi az ugrálósdit, van benne valamennyi kenguru vér is szerintem.

DSC_7873_kicsi.jpg


A hátamra ugrás mozzanatai jóóó messziről:

DSC_7880_kicsi.jpg

DSC_7882_kicsi.jpg


Amikor meg fenn van, rettentő kényelmesen érzi magát, elfekszik, csak lazán :)

DSC_7878_kicsi.jpg

DSC_7854_kicsi.jpg

DSC_7851_kicsi.jpg


Aztán meglátott valamit. Először a feszült figyelem, majd felállt a hátamon és ugatott a fülembe bele. Őrült kisjószág :)

DSC_7860_kicsi.jpg

DSC_7862_kicsi.jpg


Ez pedig a WW-s profilképem a fészen jelenleg :)

DSC_7849_1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése