2014. május 16., péntek

Nagy kutyás hétvége, azaz 2014.03.16

Péntek kozmi, szombat tenyészszemle, vasárnap kirándulás és kutyasuli. Szeretem az ilyen hétvégéket. Sopronban az erdőben túráztunk, itt még nem voltam a falkával, de mindent ki kell próbálni, nem mellesleg csodaszép hely! Szégyen nem szégyen halvány lila gőzöm nem volt róla, hova kell mennem, így aztán megbeszéltük Marcsival, hogy egy általam is ismert benzinkúton találkozunk, és onnan majd követem. Majdnem időben sikerült is odaérni, már csörgött Marcsi, hogy hol a frászba vagyok, amikor épp mögé kanyarodtam :) Alig bírtam tartani a tempót a kis 24 éves kocsimmal, de azért csak csak sikerült. Kutyák dőltek az autóban jobbra-balra. Előtte volt mind megfürdetve és két nappal utána elindultam velük egy sáros erdei túrára, így kell csinálni :D Végülis a borderszőr elvileg öntisztuló :D Itt a teljes album, mert viszonylag (mint mindig) sok kép készült,és nem akarom mindet linkelni. Ja még annyi, hogy szegény kis Jessie végig küzdötte az utat, mert anyámék fogyatékos keveréke megint megharapta, de ha otthon hagyom egyedül, akkor valószínűleg eladta volna a házat mire hazaérek...

Az indulás

DSC_7177.JPG



Persze soha nem maradhatunk egyetlen eseményen sem csoportképek nélkül :) Azért vannak köztük a második képen érdekes arcszerkezetek :)

DSC_7188.JPG

DSC_7195.JPG

DSC_7199.JPG



Ez a kis tündér Eryn, akire én egészen addig ameddig meg nem simogattam, azt hittem kan. Nem tudom miért, valahogy teljesen az volt bennem, pedig szuka az aprójószág. Mellesleg éppen olyan mint Vita, Marcsi másik kutyája, pedig olyan nagyon sok köze nincsen hozzá, de akár a kölyke is lehetne ezzel a küllemmel :)

DSC_7196.JPG



Ezt szeretem bennük... tök idegenek egymásnak, mégis békésen küzdenek egy szál botért csak a játék kedvéért. Az mellékes, hogy az erdő tele van ilyen és ehhez hasonló ágak tömegével, nekik kizárólag ez az egy kell :D

DSC_7203.JPG




Csoportkép 2nd version :) extrém cuki jobbszéllel <3

DSC_7222.JPG



Nafta, aki szimplán csak csodaszép. Imádom ezt a kiskutyát. Itt még sejtelmem sem volt róla, hogy már a kezdet kezdetén micsoda kiállítási karriert fut majd be... pedig még alig voltunk pár helyen... De ezt majd a későbbi postokban hozom :)

DSC_7209.JPG



Mindegy, hogy egy szimpla pocsolya, vagy patak, vagy folyó, vagy egyéb víz, azt ők megszállják :)

DSC_7224.JPG

DSC_7234.JPG



Eszelős tekintetű öreglányom <3

DSC_7248.JPG


Szürke kis vizipakkány :)

DSC_7250.JPG



Aztán itt már egészen a vége felé készültek ezek a képek. Szeretnék máskor is menni ide, mert klassz hely, annyi, hogy tele van túrázókkal, futókkal, más kutyásokkal, de ilyen jól nevelt falkával igazából semmi probléma nem szokott lenni, szépen lefektettük őket amikor jött valaki aztán ennyi. 

DSC_7261.JPG

DSC_7263.JPG

DSC_7265.JPG

DSC_7276.JPG

Szeretünk túrázni na. Nemrég a Szalajka völgyben voltunk, régebben a Mecsekben voltunk nagyon sokat (ó és mennyire hiányzik!!! srácok akarjunk már oda egy hosszabb túrát!!! :) és most remélem idén többször is feljutok a Somlóra, ha már közel van és Döbröntére és Sopront sem kell elfelejteni. Tele vagyunk szebbnél szebb kutyás kirándulóhelyekkel, csak egy kicsit körül kell nézni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése