2022. december 2., péntek

2022 szeptemberi összefoglaló

Szerettem ezt a szeptembert is, egyre elviselhetőbb volt az időjárás, rengeteg olyan dolog termett, amit szeretek vagy épp csodás dolgokat készítettem belőlük, természetesen a kutyák mindenből kivették a részüket.


2022.09.01

Itt van az ősz, itt van újra... persze, hogy sétával indítottuk szeptember első napját és, de nagyon fura volt tudatosítani, hogy ősz van, annyira rohanva szaladt el a nyár, hogy fel se fogtam...


Seth azaz Tsunami at Wendigo's Wind érkezett aznap fürdeni a kozmetikába. Azonnal elkezdett udvarolni Pipicnek, ő azonban harcias amazonként mutogatta a fogsorát Sethnek :D



Viszont gyönyörű lett a fiatal úr, nagyon szeretem ezt a kutyát, nagyon tetszik nekem, annyira nagypapája, formára meg temperamentumra is, igazi Bucka klón ❤❤❤ Régebben valamiért csúnyán kivörösödött és fakult a szőre, viszont most tápot is mást kap illetve a kozmetikában is gyakrabban fordul meg és úgy néz ki ez sokat segít, mert most csodaszép!





Szegény próbált nagyon kedvesen udvarolni Pipicnek, de a kisasszonynak nem jött be a fiú, és ezt keményen értésére is adta :D



Misu (Xciting Adventures at Wendigo's Wind) is fürdött aznap, csak a végeredményről tartottam meg egy képet most, de az azt hiszem magáért beszél... Csoda ez a fiú ❤❤❤



Majd a végén Pipic is sorra került, Viki azt mondja soha többet nem fürdeti meg Miss Hisztit 😆 Annyira nem vészes egyébként, csak idegtépő hangon sípol, toporog és úgy néz rád, mint akit élve nyúznak :D






Nálunk ilyen ha padlóra kerül valaki :D Nem is olyan rossz, ugye?








2022.09.02

Sétával indítottunk, mert így szoktuk és mert kell a lelkemnek. 



Majd kaptak egy fiatal állatból származó, ezáltal ha lassú kitartó munkával is, de szétforgácsolható és elfogyasztható csontot. Jól látszik a képeken, ahogy egyre fogyatkozik. Úgy szeretek ilyen képsorokat csinálni és közzétenni :)








Közben egy saját gyerek megszépült az asztalon, vagyis kettő, Mása és Zafir voltak az aznapi vendégeink, most Zafirról készült több kép. Ez sem tagadhatja le, hogy Vatra az anyja, teljesen kattant az állat :D





Pipic sem akart kimaradni a jutalomfalat adagolásból, ezért aztán folyamatosan produkálta magát :)






Közben Pipic szokás szerint Colint gyepálta, konkrétan torokra megy :D VérPipic :D




2022.09.03

Álmos reggeli Pipic. El se akar indulni ilyenkor még :D



Sétán találtunk egy ilyen jó kis fotóhelyet. Díjazták. 



Misuka így tért vissza az egyik bozótlátogatásból, igaz kicsit igazítottam az antennák irányán, mert az egyik lefele állt, de nagyon vicces volt, ahogy álltak ki a fejéből ezek a szárak. A mohar ragadós termése van a másik felén, amit ebben az időben napi szinten szedegettem ki a szőrükből. 







Itt van az ősz 💕 A tobozok, gesztenyék, makkok, gombák, színes levelek időszaka, nagyon szeretem!



Unatkozni sose fogok. A szedd magad legutolsó napján elmentem még, hogy hozok 10 kg szilvát és lazán befőzöm lekvárnak, erre hazaértem 24 kg szilvával és szívtam vele egy napot, de isteniiiii lekvárom lett. Pipic természetesen segített mindenben, és hát a kutyáknak is jutott ennyi szilvából, nagyon szeretik ők is :)




2022.09.04

Lazultunk picit, na ez is nagyon ritka. A harmadik képen a letakart állat magyarázata az az, hogy mindig kilesi hova dugom a labdáját a szobában, így viszont nem látja és plusz feladatként tartania kell a törölközőt is. Aztán leveszem róla és mehet keresni :)





2022.09.05

Megkapták a múltkori medencecsont másik felét :) Majdnem teljesen elfogyott.










Logan horkol :D Elfáradt a csontrágásban.



2022.09.06

Reggeli séta. Nagyon a nyár és az ősz határa ez már, hiszen színesedni és hullani kezdtek a levelek. Még nem sok faj hullatja, de a gesztenyefák már nagyon, pedig még meleg van és szép idő. De lassan bekúszik az ősz a parkba is. 





Pipiccel játszottunk egyet a kozmiban. Én piszkálom, ő megharap, vagy ha épp nem tud akkor ugat :D 



Mindig mindenre kíváncsi. Általában ezt ordítva hozza a világ tudtára itthon és a kozmiban is. 



Néha akad testőre is, mint most ez a szépséges holland juhászkutya.



Reni, a holland juhászkutya gazdája lőtte ezt a képet és úgy megtetszett, hogy ez lett akkor a profilképem a facebookon :) Télen majd jó lesz sál helyett.



Vacsira kaptak egy kis rágni valót. Ezeket azért nem tudják megenni, de a húsos, porcos részeket rendesen lefaragják róla, a maradékot meg kidobom. 



Adri is küldött néhány képet a kicsikről, most nem csináltam már nekik külön posztot mert nincs olyan sok kép, és azért bízom benne, hogy ha már megnéznétek a kölykös posztokat, akkor megnézitek a többit is :D Cseperednek, okosodnak, mostanra gazdis már mindenki. Nagyon szép kis alom lettek ők megint ❤







2022.09.08

Két pillanatkép a kozmetika "életéből" :) 




Érkezett egy újabb adag kép is a kiskutyákról, annyira szépek, különlegesek mindannyian... Legszívesebben hoznék is belőlük, de heten vannak az enyémek is, nem kevés így sem. 








2022.09.09

Vigyorog, mint a tejbetök :D Örül a reggeli sétának, hiszen az a nap legszebb része mindig, nekik is meg nekem is. A séta során egyre többször találkozunk gombákkal, ugyan nagyon keveset ismerek közülük, ezért nem is szedek soha egyedül, de mindig rájuk csodálkozom. 





2022.09.10

Norbival csináltunk magunknak programot :D Az ő telefonja 12 km-t mutatott a túra végére, az enyém valamivel kevesebbet, de így sem volt rövid, ráadásul meleg is volt, de élveztük. A kutyák is, bár nem akartam, hogy fürödjenek most ebben a vízben, mert tele van békalencsével és iszappal, de ezek persze máshogy gondolták. Nem baj a nagy része lepereg róluk,. egyedül Kuzurit kell lemosnom ha annyira összekoszolja magát, mert a kis hercegnő az ágyamban alszik :D A Hansági Főcsatorna partján és annak környékén túráztunk egyébként, az egyik képen van róla leírás is. bár itt szerintem nem olvasható, ahhoz kevés a felbontása.










2022.09.11

Sima, átlagos séta. 17 kutyával :D Meg egy reggeli fetrengő Pipic. 





2022.09.12

Reggeli sétánk. Sajnos a képek nem adják vissza azt a csodálatos ragyogást, ami élőben látszott, nem hajnali inkább már kora reggeli napsütés, ezért nem is a kutyákon van most a hangsúly. Ilyenkor a legjobb sétálni. 




Ez pedig már a vége felé, csak a szokásos Kuzuri megőrül a sétán, és ezzel mindenki mást rohanásra késztet szituáció :D Imádom mikor ilyen kergemarhák :D





2022.09.13

Ebédszünet Vikivel, kávéval és a kutyákkal. Így ki lehet bírni :D 



Öregfiúnak még mindig bámulatos a mozgása, pedig közel 15 éves ❤❤❤



2022.09.15

Azonnal adjál nekem almát!



Vatra vedlik. De rendesen lehet trimmelni, erre is csak ő képes borderként.... Radásul még élvezi is, hogy valaki tépkedi a szőrét :D





2022.09.16

Na ez egy kemény nap volt a kozmiban. Elvetemült ötletként kitaláltuk, hogy menjünk el kiállításra Csempeszkopácsra, aminek egy hétig tartott megtanulni a nevét. Mire mindegyik kutyát megcsináltuk, felkészítettük, épp elég is volt, meg már kilenc körülre járt az idő amikor végeztünk. 

Itt a képeken az első áldozat Kuzuri és Archer édestestvére Beast, becsületes nevén Beauty Of The Beast at Wendigo's Wind. Gyönyörű, korrekt kis kutya, ráadásul tökéletesen tudja mutatni magát a ringben. Kivéve amikor olyanja van, hogy őt most nem érdekli semmi :D






A második megfürdetett kutya Shelby volt, azaz Axl Rose at Wendigo's Wind.



Folyékony és szilárd energia :D



Archer is felkészült, teljesen úgy néz ki, mint Beast, csak sokkal erőteljesebb, kanosabb küllemű. Szépek a gyerekek :D








Ez meg az életünkre tört, de nem engedtük be :D



A vacsoránkra más(ok) is szép számmal pályáztak :D De nem, ez a miénk!



2022.09.17

Eljött a nagy nap, Archie nem értette, miért nem boxban, és miért nem a Caddyben utazik. De nem bánta egyébként, hogy út közben is kapott simogatást. 



Megérkeztünk Csempeszkopácsra :D



A kiállítási különítmény egy része, a nevezett és a szurkoló tagokkal együtt. Beast itt nincs a képen, itt már ők hazamentek, ami nem csoda mert kuuuuvaaaa hideg volt és esett és fújt és mindenki megfagyott még a sátorban is, mert azt is vittünk :D
Archie reserve CAC lett, ez nem is rossz ahhoz képest, hogy élete első megmérettetése volt ez, és ami nekem sokkal fontosabb, végig vidám, és felszabadult volt a kutya, kit érdekel, hogy elsőre nem dolgozott profin a ringben. ❤ Beast kitűnő III. lett, Shelby pedig nagyon jót kapott, de ezt sem bántuk, teljesen kopasz és amúgy sincs nagy szőre. Jó volt ez így :)
A csoportkép elkészülte után persze elszabadult a pokol és mindenki ölte egymást pórázon is :D






A kiállítás után hazafelé meglátogattuk Vader nagyurat is, azaz Darth Vader at Wendigo's Wind-et is. Nagyon szertelen kisállat, de látszik, hogy nagyon boldog is egyben :) 








Pipic a fárasztó nap végén még játszani akart :)



2022.09.18

A napi sétánk, csodaszép volt az égbolt aznap reggel ❤



Amikor azt mondom mehettek, a banda egy másodperc alatt szalad ki a képből :D



Apa-fia kép ❤



2022.09.19

Houston we have a problem :D :D :D Halvány lila fogalmam nincs, hogy ezt hogy sikerült :D Előtte napról még a szobában maradtak a kiállítási felszerelések, de hogy a kefe hogyan került Pipic farkába, az rejtély. 




Kozmis pillanatképek ❤





Ez pedig úgy sikerült, hogy este játszottam az iphone kamerájával, aztán egyszer csak láttam, hogy lett egy ilyenem :D tetszett, megtartottam :)



2022.09.20

Séta és munka, nagyjából ebből állnak amúgy a napjaink, de ez sosem unalmas :) Az erdő mindig más arcát mutatja, a vendégek változatosak, szeretem úgy ahogy van. 




Pipic alig 14 kg :D icipici Pipic ❤❤❤



Megérkezett a kajaszállítmány :D Valaki az egészet szeretné egyben felfalni.



Somával nagyon hasonlítanak egymásra, szeretek róluk ilyen képeket csinálni 💕💕💕




Pipic úgy gondolta, hogy ha már házhoz jött neki a szórakozás, akkor teljesen mindegy, hogy a másik, jelen esetben Panka óhajt-e játszani, mert így is úgy is fog :D Ezt hangos ordítással adta a másik tudtára :D 



2022.09.21

Reggeli lustálkodás, majd reggeli séta :) Aznap fogtisztítós nap volt a kozmiban, Kuzuri is sorra került, mivel ő csontot nem ehet, ezért gyorsan rakódik le nála a fogkő, de ezt gyorsan megoldjuk mindig. Nagyon szépen tűri, semmi stressz, megszokta és mivel soha nem hagyom, hogy sok rakódjon le neki, ezért még csak nem is kellemetlen neki a művelet. 
Amikor végeztünk a munkával, még volt időnk kimenni még egy sétára aznap. 










2022.09.22

Tesók, Apache és Kuzuri. Természetesen kajáért pitiznek :)



Svédországba szakadt kiskutyánkról is kaptam fotót, nagyon eredményesen szerepel az ottani obedience versenyeken, büszke vagyok rá! Ő Chalkydri at Wendigo's Wind - Zafir ❤



2022.09.23

Néhány életkép aznapról. Pipic és kávé. Mindig ellopja a bögrét és elmosogatja. 



Öregfiú ❤



A napi sétánk.




Csak egy kis szokásos reggeli őrültködés Pipic módra :D



Pipic árkot ás amikor egy percre megállunk a sétán, mert ő nem tud megállni még egy percre sem :D



Itt pedig megérkezett Soma és Panka, összeengedtem őket nálunk a kertben, hogy fedezzék fel, mert nálam lesznek néhány napot. A vicces a dologban az az, hogy még én se tudnám megszámolni hány kutya van a videón ha nem tudnám :D





Délutáni séta, sok-sok kutyával. Fogalmam nincs hányan voltunk de nagyon sokan :D






Este visszamentünk a kozmetikába, most ott aludtam, mert Soma és Panka lakásban laknak, és nem akartam őket kitenni csak úgy az udvarra nálunk, így inkább ott aludt mindenki. Szoktam ilyet máskor is, a kutyáim is tudják már, hogy olyankor ott csend és alvás van :D







2022.09.24

Arra keltem reggel, hogy ezek ketten így fekszenek mellettem, hát mennyire cukik már ❤





A reggeli séta 17 kutyával és négy emberrel történt, jött a Nikon is, úgyhogy ha még nem láttátok, az aznap készült képeket EBBEN A POSZTBAN meg tudjátok nézni, érdemes, elhihetitek! Közben készültek képek rólam is ahogy a kutyák közt fetrengve készítem a képeket :D De ezeket én nagyon szeretem, amolyan kulisszák mögött képek :)




Egy rövid videó a 17 kutya össznépi sétájáról, imádom ezeket :D



Ugyanaz a séta csoportképen, vagy valami olyasmin :D Azért ez elég fantasztikus látvány :D




Séta után hazamentünk enni, én is elraktam a fáradt kutyákat, majd indultunk vissza, szinte az utcánkban tartott a soproni flyball csapat, aminek több kutyám is tagja, bemutatót, persze azt meg kellett nézni. Ott képek nem készültek de videók igen, mutatom minden kutyámat :)

Shelby - Axl Rose at Wendigo's Wind







Apache - Black Sabbath at Wendigo's Wind



Itt már a csapat munkájáról szólnak a videók, illetve a másodiktól egy kis verseny volt a jelentkező gyerekek és a kutyák közt, mivel bemutató volt, nem edzés. Mindig az elsőként futó kutya Apache, leírom, mert gyors mint a villám, nem biztos, hogy felismerhető :D







A végén Pipic is kipróbálhatta magát :D Valószínűleg sokkal gyorsabb és lelkesebb lett volna, ha én futok vele, de most így alakult legalább láttam kívülről a kis áramvonalas gyíkot futni :D




A bemutató után hazamentem, hogy még egy kicsit takarítsam az udvart, közben a labdát dobáltam a kutyáknak, mert hát még mindig kilencen voltak és a reggeli séta fáradtsága már nyomtalanul eltűnt, vagy inkább nem is volt. Panka lelkesen segített nekem mindenben ❤


Amikor besötétedett visszamentem velük a kozmetikába. Ez a kiskutya nagyon szeret engem :) ❤❤❤



Ezek hárman órákon keresztül elvoltak így a kozmiban, hagytam őket, mert nekem még össze kellett takarítanom az aznapi munka nyomait is, meg legalább lefárasztották egymást, és hagytak utána aludni :D


2022.09.25

Egész nap szakadt az eső, úgyhogy be voltunk kuckózva, a kutyák meg egymással szórakoztak délelőtt az udvaron, az alábbi képek pedig már csak délután/este készültek. Mindhármat megfürdettem, mert Panka és Soma aznap mentek haza és nem akartam, hogy csupa sárosan adjam vissza őket, Pipic meg simán büdös volt. Szóval ezzel telt az aznap este. 













2022.09.27

Reggeli séta az első videón fáradó, a másodikon fáradt kutyákkal és egy kis betekintés abba a gyönyörű helyszínbe, ahol mi minden egyes nap sétálunk. ❤ Meg az élővilág azon részébe is egy kicsit, amik haza szeretnének jönni velünk a kutyák bundáján utazva :D











2022.09.28

Sétás csoportkép, vagyis csak a szokásos :)



2022.09.29

Misuka minden egyes reggel sípolva, nyüszítve vár engem. Annyira egy szeretnivaló kiskutya ❤



Szerintem direkt csinálja, hogy minden egyes nap így jön vissza a séta legvégén... már csak abban reménykedek, hogy lassan elfogy a bogáncs a bozótosban és nem lesz mit hazahordania :D




Megvettük a jövő évi kozmis határidőnaplót :) Kellett, mert már volt akinek adtam volna a következő évre is az időpontot de akkor még nem tudtam. 



Nem kell komment :D




2022.09.30

Szeptember utolsó napja esővel búcsúzott tőlünk, sebaj, van a kocsiban gumicsizma és esőkabát mindig, sétálni akkor is kell, a dupla bunda nem ázik át. Az, hogy milyen rettenetes koszt tudnak csinálni a kozmetikában a sáros bundájukkal és tappancsaikkal, na az már más kérdés :D



Hallgassátok, hogy zúg az eső :)



Vettem nekik szárított marhaínt, végre valami amit Pipic is rághat és megehet, talán sikerül neki redukálni  fogkőképződést ezzel is kicsit. Meglátjuk. 



Októberrel folytatom :)




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése