2022. december 27., kedd

2022 októberi összefoglaló

Csodaszép volt az október többnyire, már ami az időjárást illeti, így nem csak a megszokott sétahelyünkön kirándultunk sokat, hanem mentünk mindenfelé, sőt három napot voltam a kutyákkal kikapcsolódni, aktívan pihenni is. Nézzük sorban.


2022.10.01

Pipic így tölti a reggeleket, ráadásul újabban én bevetem az ágyat, ő meg módszeresen széjjeltúrja...


2022.10.03

Üzenet a fáktól ❤


2022.10.04

Reggeli sétánk most videón, Pipic szája be nem áll, nagyon szereti a saját hangját :D


Az állatok világnapja alkalmából a fresnapfban minden 20%-al olcsóbb volt, így bementünk még este Vikivel. Gondoltam veszek nekik egy két finomságot. Aha... Sikerült elbaszarintani egy szép nagy összeget már megint :D Mondjuk a tömegnyomort kihagytam volna, rosszul vagyok tőle, ahogy általában mindenhol ahol túl sok ember van egy helyen. Na de a kutyáknak vásárolt dolgok közt volt egy kong is, meg vettem nekik hozzá teve és lóhúsos tápot tölteléknek, mert azt amúgy nem szoktak enni, legyen egy kicsit változatosabb az étrendjük, még ha csak pár falat erejéig akkor is. Na az alábbi két videón Pipic ismerkedése látható a konggal :D Elég lelkes :)



2022.10.05

A reggeli séta, Nafta külön is, mert olyan szép volt, plusz egy kép az aznap estéről, ami még a kozmetikában talált, de a naplemente csodás volt aznap, muszáj volt megörökíteni.






2022.10.06

Volt egy kis sár a parkban. Amúgy nem lenne, csak a vaddisznók az út két szélét rendszeresen felszántják, az meg már egy kis nedvesség hatására is tapadós sárrá alakul át...




Koraiak voltunk aznap reggel, ezek az őzek mindig a levendulásban garázdálkodnak még ilyenkor (nesze neked villanypásztor :D ) én persze előbb észrevettem őket, szépen lefektettem a kutyákat, persze azonnal kiszúrták a mozgó pontokat, de eszük ágában sincs utánuk rohanni. Teljes kontroll alatt vannak. Póráz és folyamatos marad parancs ismételgetése nélkül is :D



Pipic meghalott valami szirénát megint. Úgy szeretem mikor vonyít, próbálom neki megtanítani, hogy direkt is csinálja :)



2022.10.07

A reggeli sétán ronda nagy köd volt, de az a helyzet, hogy én szeretem ezt is. Mostanában rá szoktam csodálkozni a szép dolgokra a világban, amilyen ez a pókháló is volt, amit a séta közben találtunk a kutyákkal. Csak egy pillanatra gondolkodjatok el rajta, hogy milyen szabályos, hogy honnan tudja a pók, hogy hogyan kell megcsinálni? A természet fantasztikus.







Archie adott egy puszit a bátyjának :)



2022.10.09

A fiúk reggelre ezzel a kis meglepetéssel vártak, egészen elképesztő, hogy soha de soha nem lehet mellettük unatkozni :D Mindig kitalálnak valami szórakoztatót. Mindenesetre nagyon meg lettek dicsérve, mert a patkánynak semmi keresnivalója nálunk.



Aznap elmentünk Gabival, aki az unokatesóm és a párjával gombát szedni. Nem voltak nagy reményeink, mert előtte nap igaz más környéken, de voltak ismerősök is keresgélni, és összesen három darab őzlábat találtak akkor. Na de nekünk szerencsénk volt mégis! 







Anyu csak nézett nagy szemekkel amikor hazamentem a tekintélyes mennyiségű őzlábgombával :) Ezeket megmostam, bepaníroztam és tálcán betettem a fagyasztóba, amikor már keményre fagytak akkor kerültek zacskóba, így mindig csak annyi van elővéve amit épp megsütünk és megeszünk :)


2022.10.11

Pipic szereti a nagypapát ❤ Akkor is ha az nem az ő nagyapja :D Colin meg a furcsa helyeken fekvést.






2022.10.12

Gombakeresés második felvonás. Brutál mennyiségű őzlábat adott az erdő nekünk aznap. (Más fajokkal is találkoztunk, de őket csak megörökítettem, nem szedtük le :D ) Ezt már nem akartam panírozni, megmostuk, felcsíkoztuk, majd hagymán, sóval és borssal bográcsban lepirítottuk, majd dobozokban ment a fagyasztóba. Zseniálisan finom! Nem mellesleg nagyon jót sétáltunk, kirándultunk közben, igaz visszafelé már nehéz volt cipelni a rengeteg gombát :D


















2022.10.13

Volt reggel egy picike köd és még kisebb sár, ugye érzitek az iróniát is?












Ezt a koszpókot meg is fürdettem, bár nem kellett volna, mert másnap reggel pontosan ugyanúgy nézett ki, majdnem sírtam XD




Ezt meg csak azért, mert október közepén még virágzik és terem az eper a kertünkben. 



2022.10.14-16

Ebben a három csodás napban túráztunk, aktívan pihentünk, friss levegőt szívtunk, jókat beszélgettünk, rájöttünk, hogy ilyenből kell még nekünk ennél sokkal több ❤ Zalahaláp-Köveskál-Kis-Balaton túrabeszámolónkat  ITT TUDJÁTOK ELOLVASNI


2022.10.17

Vissza a dolgos hétköznapokba, fáradtan de lelkileg feltöltődve. A kutyák viszont csatak retkesek voltak, a sár még nem gáz, de bogáncs és a bravectonak köszönhetően döglött kullancshegyeket szedegettem ki belőlük, úgyhogy szépen sorban fürdött is mind, kor szerint sorban haladva :) Ma csak Logan és Nafta.













2022.10.18

Apacs (Archie és Pipic tesója) és Colin is szenvedtek aznap :) Valamint Kuzuri kapott egy igazán kislányos, aranyos nyakörvet is ami illik hozzá 😊










2022.10.19

Reggeli séta, és egy karácsonyi puccban lévő Pipic. Csak próba volt, mert ilyenben fogom fotózni a vendégek kutyáit majd decemberben :)




2022.10.20

Reggeli séta, meg pár kép arról, ahogy dolgoztunk. 







2022.10.21

Pipic új trükköt tanult :) Nagyon élvezi, mert hát a végén megeheti :)



Úgy szeretem alvás közben videózni amikor álmodnak valamit. ❤



2022.10.22

Virágzó ibolyát találtunk séta közben. Utána Pipic az ágyamon heverte ki a fáradalmakat.






2022.10.23

Picit lazább nap, tejszínhabos kávé, játék és tévézés. Úgyis csak ritkán van nekem ilyen, szóval igencsak ránk fért.





Kaptam egy képet Tigi testvéréről Chiliről, nagyon régen láttam, de nagyon szép kutya ❤❤❤



2022.10.24

Csak a szokásos ❤






2022.10.25

Szokásos sétakép :) Majd csomagot kaptunk aminek a dobozát Pipic ki is sajátította magának, majd meg akarták enni a Mikulást, kegyetlen jószágok  :)









2022.10.26

Kipakoltam aznap a Caddyt, mert szervizbe vitték, de azért reggel kivittem még a kutyákat sétálni, majd haza, és aznap nem is dolgoztam. A kutyák élvezték :)




2022.10.27

Aznap reggel a sétán valami igazán csodaszépet láttunk. Nagyon nem adják vissza a képek azt a rétre boruló fátylat, amit a pókhálók szálainak ezrei, és a rajtuk lecsapódó harmat alkotott, ami a Nap fényében ezer színben szikrázott. Tényleg fantasztikus látvány volt, a kép a töredéke annak ami élőben látszott.






2022.10.28

A nap fénypontja :)


2022.10.29

Pipic nagyon szívesen mutogat minden újat, amit épp tanítok neki, olyan zseniális kiskutya ❤



Elmentünk kirándulni Norbival, Gabival meg a kutyáinkkal :)





Közben Shelby és Colin leléptek Tirolba, három napig túráztak a hóban és a hegyekben, szuper képeket kaptam tőlük, hozom is őket az adott napokon :)



2022.10.30

Elmentünk megint gombakereső körútra, de csak néhány darab őzlábgombát találtunk, nincs már szezonja, de úgy voltunk vele, hogy akkor kirándulunk egy jót. Aminek viszont nagyon örültem, az az egy helyen talált légyölő galócák kis csoportja, soha életemben nem láttam még élőben ezt a mesegombát ❤ Úgyhogy egy újabb pipa került a listára, hogy mit szeretnék még látni :) Megcsodáltuk és lefotóztuk őket, majd szépen mentünk is tovább.









Végül a beígért tiroli képek egy egészen más világból :)







2022.10.31

A reggeli sétánk, a képek Tirolból és a végén egy Halloweenre készülő Narancs :D Vagyis Wishmaster at Wendigo's Wind :)






Kicsit kevésbé voltam szószátyár ebben a posztban, de szeretném magam végre teljesen utolérni, hogy az új posztok már mindig naprakészek és mesélősebbek legyenek. 

Amit még itt megmutatok linkenként, az a Renitől kapott képek tömegéből készült öt külön poszt. Érdemes megnézni őket, mert fantasztikus képek gyűjteménye és semmi rizsa :D

- Pink Panther at Wendigo's Wind - 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése