2022. június 18., szombat

2022.04.17 - Képek a falkáról

Hosszú hétvége volt, minden egyes nap mentünk a kutyákkal, a vége valami 33 km lett három nap alatt. Aznapra bóklászós, andalgós virágkeresős sétát terveztem, itt-ott láttam pár szál odvas keltikét, gondoltam jó lesz majd a kutyákat abban fotózni, ha lesz belőle több. Pár évvel ezelőtt sűrű szőnyeg volt belőle az egész parkban, na idén nem volt akkora szerencsénk. Így nem annyira virágos képek lettek, a medvehagyma is még épp csak elkezdett virágozni, de azért lett néhány használható kép róluk :)

Sokat mentünk, 8 km lett a vége, viszont a fotózás miatt lassan, sok megállással, pihenéssel így az öregfiú is gond nélkül bírta. A többieknek meg meg se kottyan :)









A medvehagymát töretlenül imádom sok-sok éve, én vagyok az első szerintem az erdőben aki februárban már túrom az avart, hogy mikor kezdenek el kinőni az apró levelek, és alig várom, hogy szedhető méretűre nőjenek :D Szóval ezért a bimbózó medvehagyma mező a kutyás blogban :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése