2022. június 3., péntek

2022 márciusi összefoglaló

Márciusban szerintem a leglényegesebb esemény az Vatra fedeztetése volt. De persze sokat sétáltunk, utaztunk, dolgoztunk is, kerestem a tavasz jeleit, vártam a jó időt. De nézzük sorban :)

2022.03.01

Kuzuri szokásos reggeli elfoglaltsága ❤



Ezek ketten összezörrentek valamin a sétán, ezt nem szeretem így egy kis időt nagyon szorosan egymás mellett hiszti és balhé nélkül kellett eltölteniük.




2022.03.02

Kuzuri és a reggelek ❤



Képek az aznapi sétáról.





Sétán megláttam néhány őzet a bozótban, ők is észrevettek és elkezdtek rohanni, de pont volt annyi időm, hogy gyorsan videózni kezdjek és az utolsót sikerült elkapni ahogy az úton átrohan. A kutyák is látták, de fegyelmezettek nagyon, nem mennek utána. Archie kicsit fáziskésésben volt :D



Ez pedig már este készült :)



2022.03.03

Mindig mutogatom, hogy a kutyáim teljesen maguktól mennek be a ketrecbe, sőt közelharc megy a helyekért... még mindig az él a köztudatban, hogy a ketrec az kínzás.. .akkor ezek mazochisták :D



Olyan kutya érkezett, aki felkeltette a fiúk érdeklődését. Misu egész egyszerűen felpattant az asztalra, hogy testközelből nézhesse meg magának a vendéget, Archie is lelkesen de csak feltámaszkodva szimatolta. Nem engedem ezt nekik sokáig nyilván, mert minket is meg a vendéget is zavarják, de azért mókás volt :) Bár jelen esetben tesóm ivartalan kan kiskutyája volt az áldozat, szóval családon belüli dolog végülis :D



2022.03.04

Mondom, hogy szeretnek a ketrecben :D




Itt pedig fel akartam mosni, úgyhogy felpakoltam őket, hogy ne legyenek útban, persze Vatra itt is különcködik :D


2022.03.05

Itt állatkínzás folyik amúgy éppen... szerintem ez egészen egyértelmű :D









Vatra és az aznapi fogtisztító nasi :)



2022.03.07

Picetke és a "gyere labdázzál velem" nézés :)


2022.03.08

Logan és a kisunokája is fürödtek aznap, nagyon rájuk fért, ezt meg is örökítettük néhány képen ❤







2022.03.09

Sheldon jött aznap szépülni és ha már ott volt akartam olyan képet ahol a három merle, nagypapa és a két unokája együtt szerepel... háááát... nem voltak túlzottan együttműködőek :)





Tigi és Shelby is fürödtek aznap, nagyon boldogok voltak ettől :D




2022.03.10

Colin aznap is bepisilt a boxba, úgyhogy hiába fürdött két nappal előtte, aznap is lábmosás volt a program, ahol beletaposott :D Alatta a képeken pedig amúgy azt mondtam nekik, hogy NEM de azért némileg megszegték ezt a szabályt és kijöttek bámészkodni a kozmetika elé :D Az aznapi utolsó képen pedig a vacsoránk, amit felturbóztunk egy kis medvehagymával, amiből Logan is szeretett volna kapni :D






2022.03.11

A képen látható jelenet azt ábrázolja, amikor egy labdamániás jagdterriertől ketten is megpróbálják elvenni a teniszlabdát, miközben a szintén labdamániás borderek lelkesen drukkolnak, hiszen ők is futnának újra a labda után :D



2022.03.12

A felső képen egyben egy előtte-utána kép, akik követik a blogot azok tudják, hogy a kutyáim nyerskaját esznek, néha hozzájutunk szarvasmarha (néha kecske, juh) fejhez is vágásból.A felső a kiindulási állapot az alsó pedig azt ábrázolja, ahogy néhány nap alatt lepucolják, csak a puszta koponya marad. Ezt direkt kicsiben hagyom, hátha valakinek sérti a kis lelkét. De azok gondoljanak arra, hogy ezeket az állatokat mindenképp levágták volna, és így nem megy kárba semmi, a kutyák pedig iszonyatosan jól szórakoznak, hogy rágniuk, tépniük, küzdeniük kell a kajáért. Fáradnak közben, és edződnek is, és még a fogaikat is szépen lepucolják az ilyen vacsorákkal. Az alsó képen pedig egy álmos Kuzuri :)




2022.03.13

Kuzuri vonyít :D Jó rásegítek egy kicsit, de most már ha szirénát hall meg a többieket ahogy ugatnak és vonyítanak rá, akkor ő is rázendít, én meg megzabálom olyan aranyos ilyenkor 




Csapodra kirándultam velük aznap, azt hiszem hat km lett a vége ha jól emlékszem de közben folyamatosan labdáztam velük. Kifeküdtek rendesen, de erre szükségük is van. Még Logan is jól bírta, pedig közel 14 és fél éves. ❤



2022.03.14

Sétáltam velük a Hansági főcsatornán megint, összeszedtünk 10 kmt aznap, jó volt, szeretem az ilyen senki nem zavar, csak ők és én, gondolkodós sétákat. Kicsit monoton a terület, de ezt most nem is igazán bántam, csak mentem, mentünk. 



2022.03.15

Aznap is Csapodon, csak egy másik részen sétáltunk, most többen, próbáltunk képeket is csinálni csak valakik túlordították a marad parancsot :D A nap második felében pedig ismét kimentünk a Hansági Főcsatornára, most unokatesómmal. Három nap alatt 27 kmt szedtünk össze, azaz ennyi lett nekem, de a kutyák ennél sokkal-sokkal többet rohangáltak. Ja valaki az utolsó 100 méteren belerongyolt az iszapba és mivel az ágyamban óhajt aludni minden este, ezért muszáj volt fürdenie is.






2022.03.16

Össznépi rohangálás a réten. 



2022.03.17

Képek a kozmetikából.





2022.03.18

Életképek megint, Firgi tüzelt azért akart Misu rámászni, Archie meg Kuzuri érdekes pózokban pihentek, a kajámra meg mindig pályázik mindenki :D








2022.03.19

Békéscsabán jártam az egész falkával, Vatrát vittem le a vőlegényéhez Olafhoz ❤






2022.03.20

Picetke két arca, a cuki párnán alvós kis nyugis, meg a vadállat. Utóbbi sokkal gyakoribb persze :D Teljesen kattant kiskutya.







2022.03.21

Egy kis reggeli boldog séta. Labdáztunk velük és már annyira melegük volt a végén, hogy mindenki behúzódott a bokor árnyékába :)





Kuzuri szemétkedik, megfogja Archie feje tetején a szőrt és húzza, szerencsétlen kiskutya mozdulni sem tud :D Igaz nem kell féltei, sétán fordul a kocka ott mindig Kuzuri szorul :D



2022.03.22

A napi sétánk képei :) A legalsó pedig azt ábrázolja, hogy Kuzuri épp megunta a pesztrálandó gyereket, és bevonult annak bébiméretű szállítóboxába :D






Szeretnék takarítani a kozmetikában, ám néha vannak ilyen lusta állataim akik nem hajlandóak arrébb helyezkedni, ha például porszívóznék... Logan ilyen meg Archie a többiek ha nem is rettegnek a porszívótól de nem szeretik, elkerülik, ez a két lusta kan viszont nem :D



2022.03.23

Nekik így kényelmes :D





Ezek ketten mindegy hol vannak, mindig képesek egymást ölni, persze játékból, most épp valaki más lenyírt szőrtömege közepén a kozmetikában, az se baj :D



2022.03.25

Tavasz van, meleg van, imádom ❤





Vizipatkány :D Ezt nyáron majdnem minden este eljátssza :D



Nem díjazta az ötletemet :D



Így jár az aki napközben az öntözőben ugrálva csuromvizesre ázik, de az éjszakák még hidegek és a gondos gazdi nem akarja, hogy a kiskutya kockára fagyjon :D



2022.03.26

Aznap mentem Vatráért Békéscsabára, hazafelé még beugrottunk egy barátunkhoz kutyázni kicsit, hogy mozogjanak, mert egész nap az autóban ültek (nem, mert kiengedtem őket többször, de ez a mozgás még jólesett nekik) Készültek képek is erről a labdázós kutyafárasztásról ITT MEGNÉZHETITEK. 


2022.03.27

Szokásos Kuzuri :D





2022.03.28

Napi sétánk :)




2022.03.29

Megkésett húsvéti nyuszi járt a kozmetikában, imádom, annyira cuki :D




2022.03.30

Fogalmam sincs mi történt azzal a székkel, de kettő percre hagytam el a kozmetikát és erre jöttem vissza :D










Frissen fürdetett csillogó bundájú Kuzuri éppen Archiet gyilkolja a kozmetika padlóján, mindennapos dolog ez senki nem aggódik miattuk :D



2022.03.31

"Esőnap" volt aznap legalábbis Kuzurinak, aki feltelepedett a ketrec tetejére, és ott egész nap jól elvolt ameddig mi dolgoztunk :D























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése