2020. november 10., kedd

Kölyöklátogató kalandtúra 5. rész - LeClway kennel és Mini és Sidney

Kalandtúránk utolsó néhány állomása következik, az első Szadán volt, ahol meglátogattuk Misu apukáját, és Madly testvérét meg a családjukat. Persze megint tetszett egy csomó kép róluk, így nem válogattam nagyon, hanem mindegyiket megszerkesztettem, de tényleg csodaszépek, úgyhogy jó nézelődést :D 

A kis család: Slaven az apuka, azaz Alderaan In The Name Of Love, középe a tricolor gyermek, Misu, azaz Xciting Adventures at Wendigo's Wind, jobb oldalon pedig anyu - Nafta, azaz Original Prankster at Wendigo's Wind. 
(Misu és Nafta aktív életének még több képe a nevükre kattintva megnézhető!)






Csoportkép a találkozó résztvevőiről :D




Az utolsó állomás Győrben volt, ahol Tigi és Vatra kölykeivel Minivel és Sidneyvel futottunk össze. Sajnos már csak vakus és telefonos a kép, mert késő volt és sötét és hideg :D De legalább meg lettek örökítve az állatkák :)


Ez pedig csak azért készült, hogy mindig is emlékezzünk rá, hogy mennyire elmebeteg utakat és távolságokat vagyunk képesek megtenni egy nap alatt :D Ez egyhuzamban nem sok amúgy, de így hogy ennyi megálló volt és mindenhol egy csomó időt eltöltöttünk... hát nagyon elfáradtam a végére. Meg is fogadtam, hogy a franc fog még egyszer íg nekiindulni. Egy hétig bírtam... mert aztán jött az őrző-védő szeminárium :D Azzal is jövök majd :D Ja a képen látható km- órához tartozó kutyás jármű egyébként eladó, hét személyes, Mitsubishi Grandis, ha valakit érdekel üzenetben mindent IS elmondok róla. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése