2020. november 27., péntek

2020.09.09 - Wildest Ninja Warrior at Wendigo's Wind

Történt egy szép szeptemberi napon, amikor én reggeltől estig dolgoztam, Barbi elment sétálni Ninjáékkal, és ezt jól meg is örökítette, jobbnál jobb képeken. Értem ez alatt azt, hogy egyiken retkesebb az állat, mint a másikon, még szerencse, hogy előtte néhány nappal fürdettem fényesre a kis drágát. 👀😃 A lényeg viszont, hogy nagyon klassz helyen sétáltak, azóta voltam én is ott, nagyon jó kis helyszín lesz az majd a későbbiekben is fotózni és kutyát fárasztani is, csak el kell menni Sopronig, de az nem nagy távolság. Azért a képeken rendesen látszik, hogy Ninja tud élni, maximálisan kiélvezi a sétákat, és a többi kutya társaságát ha épp akadnak :)






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése