2020. július 4., szombat

2020.04.18 - Kutyakozmetikus szeminárium


Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer három kattant kozmetikus csaj, akik épp rengeteg szabadidővel rendelkeztek. Na ez nem igaz, mármint a rengeteg szabadidő. Az viszont igen, hogy barátok vagyunk, tanulunk egymástól, épp ezért pattant ki a fejünkből egy olyan gondolat, hogy jöjjünk össze és osszuk meg egymással amit tudunk :) Néhány szó a csajokról. Barbi mestere a golden retrieverek kozmetikájának, volt olyan időszak, amikor naponta 6-7 kutyát csinált meg és csak goldent. Hozzám is jár jó néhány a kozmetikába, voltam is már Győrben Barbinál tanulni, de az ismétlés mindig jól jön, így összeszerveztük a két kiállítási goldenem gazdijával, hogy pont akkor jöjjenek a kozmetikába, amikor mi is össze tudjuk egyeztetni a baráti szemináriumot :) Klau elvetemült módon uszkár és bedlington terrier kozmetikával akar foglalkozni, ez az egyik legnehezebb műfaj szerintem a szakmában, ezért örültem, hogy belenézhetünk egy kicsit ebbe is.  Barbinak van egy közép uszkár kislánya Milla, őt hozta el alanynak :) Mindkét csaj mondta már nekem is, hogy ők meg a border colliet szeretnék megtanulni, nem mintha az olyan bonyolult lenne, bár mostanában sokat látok, akit állítólag szakemberek is elcsesznek, illetve a kiállítási kozmetikában azért vannak apró cselek, amiket jó tudni, így feláldoztam Tigit én is a tudás oltárán és nekiestünk a dolognak :)



Az áldozatok és nézelődök egy része :) 



Bailey előtte képen, majd a többin már utána, nagyon, de nagyon látványos a változás, pedig tényleg csak egy alapos fürdés és itt-ott egy kis nyírás. Fülek, mancsok, zászlók, és a nyak. Na ez a titok :) (sokat segítettem vele :D )








Majd Marilyn karomreszelés közben, és utána már a kész képeken a gazdival. Egy kicsit ezzel el kell, hogy dicsekedjek, mert a következő felkészítését már egyedül csináltam, ráadásul élesben kiállításra, ahol ez a kislány Puppy Best In Show II. helyezett lett, de ami még ennél is jobb, a tenyésztője is megdicsérte a munkámat, és ennél nagyobb elismerés nem is kell. Köszönöm Barbika ♥️







A két szépség egy képen :) Gazdit pedig szeretjük, előtte kávé, utána pálinka, még jó, hogy nem fordítva :D Viccelek persze, kocsival voltunk így az alkohol csak otthon került elfogyasztásra, de azért minél több ilyen gazdit mindenkinek :D



A következő áldozat Milla volt. Az első képen, mint egy ázott veréb. Majd kiszárítva nyíratlanul, és a végén a mestermunka ❤️ Legközelebb szeretnék fázisfotókat is mindenkiről, de most inkább tanultam, nem fotóztam :)







A végén elkaptuk Tigit is :D Nem élvezte annyira a dolgot, de tűrte hősiesen ahogy azt egy showkutyának illik. Azóta megfürdettem még egyszer, most épp nagyon elegáns kis teste van a rengeteg szőr nélkül, de nyár van, így a jó. 





Vatra közben Klau imádatának tárgya lett. Amit nem csodálok. Ő nem kutya, ő Lény :D 




A "gyerekeink" pedig remekül elfoglalták magukat egymással. Adara egy viszonylag ritka fajtájú kiskutya, bedlington terrier, szóval nem a szomszédos birkanyájból szabadult, hanem tényleg kutya :D

















Végére pedig egy igazi kis tündérarcot mutató, ám igazából ördögi kis Misunka ❤️



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése