2020. február 17., hétfő

2019.11.07 - Őszi fotózós séta a bandával

Néha a legjobb képek akkor születnek, amikor nem is készülsz fotózni :) Épp velem volt a Nikon melóban, Évi meg jött Stiflerért, és gondoltuk, kimegyünk sétálni. Évinek az agyára mentem már, mert minden általam szépnek látott helyen csoportképet, meg portrét kellett csinálni. De aztán amikor (hónapokkal később XD ) elkészültem a képekkel, akkor belátta, hogy igazam volt. Vatra nincs jelen a képeken, mert éppen dinnyeméretű pocakkal rohangált otthon, várva a kiskutyáira, akik egyébként ez után a séta után kilenc nappal születtek meg. Nem azért nem jött velünk, mert nem tudnak sétálni ilyenkor, hanem minden védelem ellenére az utolsó idős vemheseket nagyon féltem a kullancsoktól.


Szóval az aznapi sétacsapat:





Ez szerintem az aznapi legjobb csoportképem lett ❤️💗💛



Elhangzik a mehetsz varázsszó :)



A kutyáim rutinos pózerek, ám aznap valamiért nem ment nekik a gondolkodás. Igaz az én kutyáim, és Évi próbálta őket fotózásra alkalmas helyzetbe hozni, neki pedig nem annyira fogadnak szót, de néha a többet ésszel, mint erővel mondás fordítva lesz igaz, jelen esetben is ez történt, Évi felkapta a kutyát, és odapakolta arra a helyre, ahol a legideálisabbnak gondoltuk a fényeket és a hátteret :D



Íme az eredmény Logan esetében ❤️💗💛





Diesel is hasonlóképpen járt :D Bármennyire is úgy néz ki, semmilyen bántalmazás nem történt a képeken :D :D :D



Erdei pillangó ❤️💗💛❤️💗💛



Stifler se járt jobban, az ül parancs ellenére fogyatékost óhajtott játszani :) Tényleg nem tudom mi volt velük aznap de legalább vicces képek születtek :D



Stifler és a sztárfotók :)





Fiúk marad! :)



Az "R" tesók :)



Tigi ❤️💗💛




Nafta ❤️💗💛



Mondtam Évinek, hogy rázza már meg a fát, hogy hulló leveles csoportkép is születhessen, de annyira röhögtünk, hogy minden levél leesett, mire elkészült volna a csoportkép :D




Azért lett egy ilyen, Stifler által széttrollkodott :D



Az aznapi kedvenc sorozatom pedig ez lett, nyilván van rajta utómunka, de ez csak erősíti az ősz szépségét, én azóta is szívesen nézegetem ezt az albumot :) Nagyon szép, meleg őszünk volt, sokat sétáltunk a falkával.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése