2020. február 5., szerda

2019.10.26 - Séta Narancsékkal :)


Egyszer volt, hol nem volt, egy olyan ötlete Narancs gazdájának, hogy eljönnek hozzám mindhárom kutyával egy alapos fürdetésre a kozmetikába, AZTÁN kimegyünk a parkba sétálni a kutyákkal, ahol van sár, szar, fű és minden más amitől a tiszta kutyák nem lesznek többé tiszták. De hát ilyen is kell :D Ha már jöttek, szóltam Ninja gazdájának is aki közel lakik, hogy jöjjön el és lesz egy majdnem fél alom tali :) A képek elkészülése közben remekül szórakoztunk, mert mindig volt valaki aki nem akart ott maradni, vagy nem akart nézni mert épp egy lehulló levelet, egy távolban futó embert, egy zizegő bogarat, vagy épp egy szellősuhogást kellett alaposan tanulmányozni, ami természetesen véletlenül sem a fényképező felé fordította az érdeklődő buksikat. Na de azért csak összehoztunk valamit :)


Minden színben szinte minden :) Avagy:

Wishmaster at Wendigo's Wind - Narancs
Mina
Colin
Wildest Ninja Warrior at Wendigo's Wind - Ninja




A séta elején jöttek szembe a parkban két aussieval, nem hagyott nyugodni, hogy kik ezek mert szép kutyák voltak, így képes voltam utánuk menni az autóhoz és megkérdezni, honnan vannak a kutyák. Hát persze, hogy közös ismerőseink voltak a gazdikkal a kutyák tenyésztői, így aztán ott maradtak kicsit beszélgetni, és hagytuk játszani egymással a juhászebeket. Szeretem az ilyen random találkozókat, mindig élmény :)



Narancs és a "nekem szóltál mit akarsz?" fej. Egyébként a legmagasabb border lett a családban, sokkal sokkal Vatra marmagassága fölé nőtt. De gyakorlatilag az egész alom. Úgyhogy ez esetben tényleg nem a méret a lényeg a szülőknél :D




Amikor a "Narancsok" egymásra találnak :D



Bár az aussie pasinak mindegy volt, csak szuka legyen a játszótárs :D




Még egy csoportkép, amelyet a gazdik vért izzadva én meg a kamera másik felén jól szórakozva hoztunk össze :D Lett egy csomó kép a kutyákat összevissza állítgató gazdikról is, de nem akarok feltenni belőle :D



A legjobb rész a "mehetsz!!!" parancs :D





Na szépek vagy szépek? :D Annyira szép fejű kisállatok lettek ebben az alomban, nagyon elégedett vagyok mindegyikkel. Ami még alakul, az a szőrmennyiség és a csontozat, de biztos vagyok benne, hogy az is megerősödik mindegyiknél, mert egy Vatra és egy Tigi csontozat az nem fog vékony csontú kiskutyákat hozni. Vagyis csak az én ízlésemnek vékony, de alig múltak egy évesek, ez bőven alakul még. Jó kis séta volt, ismételni fogjuk, sőt van ennél nagyobb tervem is a gazdikkal együttműködve, de erről később :) Úgyis itt lesz minden a blogon. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése