2019. február 12., kedd

2018.10.23 - Farkasokkal sétáló

Bár mostanában kiskutyaárasztás van a blogon, azért mi a rendes sétáinkat sem hanyagoltuk el, hol egyedül, hol kisebb, hol nagyobb kutyákkal, hol farkasokkal történik a dolog. Leo és Princi tökéletesen együttműködő falkatagokként viselkednek az én kutyáimmal, így gyakran megyünk együtt. Sikerült most rávenni őket arra is, hogy a bálán maradjanak néhány kép erejéig. Nem szoktam elfogultan nyilatkozni a saját képeimről, de ezek most nagyon tetszenek :) Vatra nem szerepel, mert épp a gyermekei nevelésével foglalkozott otthon. (Valójában tanította őket, hogy kell leigázni a leendő gazdikat és a világot, de ez még egy közeljövőben megszülető poszt témája lesz majd)

Szóval: Tigi, Nafta, Diesel, Logan, Princi és Leo :)



Princi itt már megunta az ücsörgést és lelépett.





Ezek pedig a fázisfotók arról, mi is történt azután, hogy elhangzott a "gyere!" varázsszó. Elég elvetemülten tudnak startolni. 






A farkasok még sokkal gyökerebb állatok mint a border colliek. Remekül szemlélteti a humorukat az alábbi képsor. Én remekül szórakoztam, szerintem Leo is, Dóra kevésbé. Persze a harapás nagyon is gátolt, Leo pontosan tudja, meddig mehet el, viszont amennyire lehet ki is használja a lehetőségeket. Azért a nap képe nekem ez a legfelső, amikor is Leo nem szeretett volna helyben maradni, így aztán csak úgy poénból lekapta Dóra szemüvegét én meg épp jókor kattintottam :D A poén az egészben, hogy utólag láttam a képet, mennyire jól sikerült, hisz a fene se tudta, hogy ez lesz belőle :) 






Azért tud ő viselkedni is ha akar!!! ❤️❤️❤️ Remek fotóalanyok és jó kis tervei(nk)m is vannak velük fotóügyileg, csak nem egyszerű összehozni, hogy mindenki ráérjen, legyen alkalmas helyszín, jó fények, idő, és együttműködő négylábúak :)






Ha tetszett kövesd őket az INSTAGRAMON is. Oda gyakrabban kerülnek fel képek, igaz kevesebb :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése