2019. február 10., vasárnap

2018.10.14.-23. Cseperednek a V babák :)

Szerencsére Orsi folyamatosan ellátott engem képekkel a kicsikről, én meg szorgalmasan mentegettem le őket. Imádtam ezt az időszakot, ilyenkor annyira aranyosak a kiskutyák, és annyira rohamtempóban nőnek, hogy szinte ijesztő :) Bár az előző posztban már pár nappal idősebb kori képek vannak, mégsem akartam, hogy ezek lemaradjanak :)


Hat naposan ekkora bálna :)




Pici Panda is szépen hozza be a kezdeti lemaradását :)




Édes álmok :)





Hat naposan a teljes csapat, látszik, hogy Panda (aki most már Zserbó) akkor még sokkal kisebb volt a többieknél. Azóta szépen megnőtt :)




Videók is vannak aznapról ❤️ Alszanak, nyöszörögnek, nyújtózkodnak tele pocakkal ❤️






Itt éppen egy hetesek, esznek, alszanak, cukik  ❤️



Anyuval, ahogy épp eteti a bandát




Ugyanez mozgásban :)




Itt már 10 naposak, lassan felborítják anyut a kajáért küzdve ❤️




12 naposan már alakul a személyiségük, és nyílnak a szemeik is :)




Itt pedig már 15 naposak  (folytatás következik :) )





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése