2018. március 18., vasárnap

2018.02.04 - Tréningek

Hát... a képekkel nem vagyok elégedett, de már mondtam a fotózott népnek, hogy én is szeretnék normális képeket a kutyáimról tréning közben, így legközelebb már lesznek. Akiknek a kezébe nyomtam a gépet, elfelejtették, hogy a fix ötvenes azért fix, mert lábzoomos... így a nagyon messziről lőtt képekből voltam kénytelen kivágni azt, ami egyáltalán használható volt... Kritikán aluliak... :/

Ez a tréning volt most sajnos egy jó ideje az utolsó, rajtunk kívül álló okok miatt. Kutyaiskola sem volt megtartva, de már hiányzik, de lassan lesz újra! A képekkel ellentétben a kutyákkal viszont nagyon elégedett voltam, egyre jobbak és jobbak, kíváncsi vagyok, hogy az egy hónapos kihagyás vajon mennyiben befolyásolja majd a munkájukat. 


Naftáról most ez az egy lett... szomorú... a kisállat itt nagyon vedlett, mert azt is február elején kell csinálni, azóta kifésültem, a fürdetés még várat magára :) Itt még a sárdagonyás séta utóhatásait viseli magán :)

DSC_5808


Tigi pedig szokás szerint nem normális :) Ez annyira az ő sportja. Ez is! (csak csendben, halkan jegyzem meg, hogy alomismétlést tervezek a szüleivel, így ha valaki szép és munkára is alkalmas, temperamentumtesztekkel szűrt kiskutyát szeretne, még korlátozottan van rá lehetősége... )

DSC_5827

DSC_5830

DSC_5832

DSC_5833

DSC_5837

DSC_5846

DSC_5850

DSC_5852

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése