2018. március 4., vasárnap

2018.01.10 - Jessie fürdetés

A két mammert egyszerre vittem be aznap, de ha jól emlékszem Jessievel kezdtem, úgyhogy most fordított sorrendben kerültek fel a blogra, de emiatt van róluk nagyon cuki közös kép. Igazából nagyon nagyon hálás vagyok, hogy ők még velem vannak, hiszen mindketten betöltötték igencsak bőven már a 14. életévüket és inkább a 15. felé vannak már. Mégis valahol szomorú is az, hogy ilyenkor már minden nap ajándék. Bár Jessie jól van, ő csak szenilis, de Necco légcsőszűkülete már rosszabbodott. De még itt vannak még szerethetem őket ♡ ♡ ♡ 

DSC_5120

DSC_5121

DSC_5132


Fésülés közben. Szeretem, hogy mindegyik békésen tűri, megszokták, ha nem is szeretik, így nekik is könnyebb, mert gyorsabban végzek velük.


DSC_5146

DSC_5150


Na itt azért már látszik, hogy nincs oda az illatos, habos dolgokért :)

DSC_5154


Már simán azért sem ha csak vizes :)

DSC_5161


De megérte :) ♡ ♡ ♡ 

DSC_5165

DSC_5167

DSC_5170

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése