2023. március 11., szombat

2023.01.28 - Séta

Egy szép január végi napon elindultunk a szokásos napi sétára, ám ezúttal vittem magammal az új játékomat is, ki akartam próbálni "terepen" is, normálisan, nem sietve sehova. Még nem vagyok teljesen elégedett, itt-ott nem oda sikerült a fókusz ahova szerettem volna, néztem is később furán a képeket, de azóta azt hiszem rájöttem hol a hiba, ki is fogom próbálni majd megint egy nagyobb volumenű sétán ezt az objektívet az új beállításokkal, bár azóta meg a nagyot cipeltem egyszer magammal, de az is egy külön poszt lesz. Bence is hozott gépet, sétáltunk, beszélgettünk, fotóztunk. 

A képekhez jó szórakozást, természetesen készült csoportkép, játszós kép, rohangálós kép, és főként portrék, meg pózolós képek, mert tesztelni akartam az obit. Ez a (jelenlegi) objektív "bakancslistám" utolsó darabja volt, amit még be akartam szerezni, egy Sigma Art 85 mm 1.4, gyanítom, hogy amint összecsiszolódok vele, ezeknél ezerszer jobb képek fognak születni :) Persze azóta meg már nézegetek mást is, mert ez egy ilyen megállíthatatlan folyamat... szóval a régi gépem és az 50 mm 1.8 esetleg új gazdáját keresi...






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése