2019. november 7., csütörtök

X - alom képekben, 2 napos és 8 napos korban

2019.08.22 - 2 napos kori fotózás

Kezdve a 2 napos babák hivatalos fotóival. Azt hittem kihívás őket fotózni, de az az igazság, hogy még ez volt a legkönnyebb. Később sokkal nehezebben lehetett őket egy helyben tartani. De itt is összevissza mozogtak, egyszerűnek azért semmiképp nem mondanám. Vigyázat, mert a cukiságfaktor nagyon magasan van! :)




















Nagyon nagyon megható volt, ahogy ez a kis öreg Nyanyus a babákkal bánt. Necco azóta elment, 16 évet és négy hónapot élt, nagyon bízom benne, hogy szép élete volt velünk. A baj sosem jön egyedül, előtte az alomban a kis szukát is elvesztettük néhány hetesen. Nem tudom az okát, nincsen értelme, csak a sok miért... Tudom, hogy máshol is előfordult, nem is egyszer, azt is tudom, hogy sokan titkolják én nem fogom. Talán egy véletlen baleset, bár elképzelni nem tudom, hogy Nafta kárt okozzon a kölykeiben, de talán rosszul esett játék közben? Nem derül már ki. Talán az előző este kapott féreghajtó tabletta valamelyik összetevőjére reagált így, nem tudom, de holtan találtam egyik reggel a többiek között. Ennyi legyen is elég, a képeken látszik, hogy jól fejlett, egészséges, kövér kiskutya volt, pont olyan, mint a többiek. Az én kicsi kutyám, aki maradt volna akivel már tervezgettük a közös életet. Nagyon nehéz volt ezt a pár sort is leírni róla, még így közel két hónap távlatából is. A róla készült képeket természetesen megmutatom, mert megérdemli, de többet nem akarok róla sem írni sem beszélni, mert soha nem vesztettem el még pár hetes kölyköt és borzasztóan megviselt. Valaki valamiért nagyon nem akarta, hogy ez a picike kutya az én társam lehessen, biztos van valahol oka, hiszek benne, hogy semmi nem történik ok nélkül, de attól még szörnyű átélni...





8 napos kis tünemények - 2019.08.28

































Ebben a posztban akartam megmutatni a 19 napos kori képeiket is de túl sok kép lenne egyben, az inkább egy következő poszt témája lesz. Nagyon sok erőt kapok ezektől az apró kis életektől, és nagyon bízom benne, hogy hosszú, aktív és szép életük lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése