2019. szeptember 22., vasárnap

2019 júliusi összefoglaló

Mostanában megint kicsit megborultam időben, de persze ez már senkit nem lep meg, engem főleg. De most itt a július, többnyire képekben.


2019.07.03 
The Offspring at Wendigo's Wind "Nico" aki nálam járt a kozmetikában, és persze nem volt hajlandó semmiért se szépen állni, még ez a legjobb amit ki tudunk hozni a képekből. Katasztrofális. Na mindegy. Viszont ami nagyon jó hír, az az, hogy időközben elkészült a csípő, könyök és váll szűrése és minden tökéletesen rendben van, ahogy két másik tesójának is. 




Videó is készült róla, még a fürdetőben :)



Ő bár nem kutya, de meg kellett örökítenem, mert csak úgy berepült a kozmetikába, ott billegett egy picit a határidőnaplón, majd távozott. Utánanéztem, gyöngyházlepke a drága, de nem is emlékszem, hogy láttam-e valaha ilyet. 



Néhány lassított videó arról, ahogy ezek az őrültek elindulnak, ha elhangzik a mehetsz vezényszó. Csak mert imádom, ahogy a nyelvük és a szőrük lobog, és ahogy a kavicsok, talaj, fű, mikor mi repked a lábaik alól szanaszét :)









Ezekből ez az utolsó a hónapra ígérem :D De ezen Vattuszka olyan brutális ahogy fut, imádom nézni :D





2019.07.08
Dieselnek is eljött a szokásos fürdetés ideje, és pont úgy szerette ahogy máskor. Sokszor rácsodálkoznak a gazdik, hogy mennyire szerencsétlenül tudnak kinézni a kutyáik fürdetés közben, nos, ez alól az enyémek sem kivételek...






Ez pedig egész egyszerűen zseniális lett. Csak egy kicsit össze akartam pakolni a szőrét, hogy na ez mind belőle jött ki, de ez sült ki belőle. Sok-sok ezer embernek tetszett különböző borderes csoportokban. :) 





2019.07.09
Vatra fürdetése. Hát, ha szemmel ölni lehetne... azóta már levedlett egyszer. 








2019.07.11
Tigi kiállításra készült aznap, na de hogy? Utolsónak hagytam nyilván, jó fáradt is voltam már mire ő sorra került, úgyhogy egy alapos átmosás (mindig kétszer szoktam, ez most nagyon kivétel volt) aztán rekord gyors szárítás épp csak átkefélve. De ha tudtam volna, milyen lesz a másnap, akkor se csináltam volna másképp. Szakadt az eső egész nap a kiállításon. 





2019.07.12
Sárvár CACIB kiállítás. Dupla volt ez is de én csak egy napra neveztem, a külföldi bírónőhöz. Egyrészt már kicsit besokalltam a kiállításoktól, másrészt egész nyáron csak dolgoztam, fáradt voltam, meg hát nem is kellett neki több eredmény. Szakadt az eső, így Tigi megkapta a kabátomat magára, én meg Ticiéktől kaptam kölcsön egy esőkabátot. A kiállított kolléga a háttérben szintén jól felkészült az időjárás viszontagságaira. A gazdija később megosztotta velünk a takarót, amin a briard feküdt, de Tiginek az már erősen érintette a személyes terét, nem akart egy idegen kutya mellett feküdni, így félig lelógott a takaróról, de igazából mindegy volt. 







Tigi a ringben. Hát én elfogult vagyok, de szerintem gyönyörű. Szerencsére a bíró néni is így gondolta, CAC, CACIB, BOS. Reggel azt mondtam, hogy nem akarom, hogy fajtagyőztes legyen, mert akkor meg kell várni a BIS-t, de azért hozzuk ki a maximumot a napból. Pontosan így sikerült. Mehettem haza a többiekhez, és amiért jöttünk megvolt. Tigi ezzel a kiállítással fejezte be a Hungária Champion címhez szükséges eredmények gyűjtését. Az a helyzet, hogy most már kellene vele mennem külföldre is többet. Köszönöm a fotózást Ticiána itt is!








Az utolsó kép a kiállítás után, ahol még tiszta volt :)




2019.07.19
Az igaz, hogy rohadt jóképű sofőr lenne, na de nincs is jogosítványa... egyébként szemetek, mert nem jöhetnek előre, de ennek ellenére MINDEN adandó alkalmat kihasználnak, főleg Logan, hogy előremásszon a kocsiban. Itt is hátra lett finoman zavarva, de előbb kellett egy kép :D





2019.07.22
Egy másik gyerek, Mása - Shock Me All Night Long at Wendigo's Wind is nálam járt abban a hónapban. Ő egy kicsit őrült :D Mindig is az volt. A fő profilja az otthonában a WC kefék illegális eltulajdonítása és szétdarabolása :D De az asztalon se normális, imádom :D











2019.07.25
Ezt már nem is tudom kommentelni, ez egy döglött oposszum... érdemes megnézni, mert ilyen kutya nincs is. 




Ezek pedig egy hintaágyban kávézás során készültek. Ők is kérnek. De kávé nem jár nekik, kaptak mást helyette.





2019.07.31
20 nappal a kiskutyák születése előtt készült képek a bálnásodási folyamatról :)



Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése