2018. június 16., szombat

2018.05.14 - Terelőtréning


Rozi gazdája hívott már többször, hogy menjek el, nézzem meg az unokát terelés közben, mert nagyon tehetséges. Végre össze is jött a dolog, és hát egyáltalán nem bántam meg, hisz tényleg nagyon ügyes, már nem először voltak, nagyon szép munkát mutatott be a kisállat. Ha már mentünk megkérdeztem Attilát vihetek-e én is kutyákat és szerencsére épp volt is ideje. Igazából Tigivel szeretném ezt komolyabban csinálni, a többieknek csak szórakozásképp egy kicsit. Egészen jó fotók sikerültek, örültem nekik!

Először Rozálka (Under Cover Of Darkness at Wendigo's Wind) mert miatta mentünk, és nagyon ügyeske.

DSC_0270_s

DSC_0272_s

DSC_0276_s

DSC_0289_s

DSC_0297_s

DSC_0414_s


Kisfiam Logan (Follow The Road at Wendigo's Wind) is mehetett egy kört a barikkal, nagyon szereti és nagyon tehetséges, vele már a fák között szlalomoztunk a birkákkal, azonnal reagál minden jelzésemre, vele igazán lehetett volna komolyabban is csinálni de így, hogy már 10 éves ő is, már csak hobbiból viszem néha, hogy szórakozhasson kicsit. ❤️

DSC_0331

DSC_0333

DSC_0341

DSC_0345

DSC_0356

DSC_0368

DSC_0369

DSC_0376

DSC_0382

DSC_0389


A nagyon nagy kedvenc képem aznapról... ez a kutya egyszerűen gyönyörű, és okos, és minden, ami jó ♥️


DSC_0370


Tigiről (Radical Roots at Wendigo's Wind) most nem lett sok, de ez a lapulós-terelős de nagyon ♥️♥️♥️ Vele azóta már voltam többször, lesz még kép bőven. 


DSC_0220

DSC_0249

DSC_0255


Vattuszka (Juggling With Wendigo's Flame of Forestry Farm) mint mindent ezt is teljes beleéléssel csinálja, de nem egészen úgy, ahogy az a nagykönyvben meg van írva, hanem a saját elképzelései szerint :D  Mindenesetre szórakoztató jelenség :)

DSC_0502

DSC_0504

DSC_0523

DSC_0532


Feszült figyelem:

DSC_0300

DSC_0477


...és amikor a fiúk önkontrollt gyakorolnak :) szökött a bari, de nem akartuk még jobban megijeszteni, így rájuk szóltam, hogy maradjanak nyugton :) Jó volt nagyon, szeretem így látni őket, amikor kiélik az ösztöneiket ❤️

DSC_0478

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése