2018. január 7., vasárnap

2017.09.17 - Kenneltalálkozós képek - minden más

Ide szeretném hozni azokat a képeket, ami a többi kategóriába nem férnek bele :) Igazából már akkor meg kellett volna születnie a posztoknak sok mesével, miután véget ért a tábor, de sem Anna sem én nem tudtuk azonnal feldolgozni a képeket, így aztán érjétek be ezzel. Szerintem így is többnyire vissza tudják adni azt az érzést, ami ott volt. Béke, nyugalom, kikapcsolódás, jó társaság, finom ételek, a kutyáink, a természet közelsége... nem is kell túl sok más. Mondjuk a természet néha kegyetlen, gondolok itt a darázstámadásra is ami történt a körkarámban, de azt méhész házigazdánk egy lángszóró segítségével hamar megoldotta :) 

Voltak egyéb élőlények is, akikkel találkoztunk, pl. ez itt. Nem bántottuk, elhelyeztem szépen egy távolabbi bokor alatt, hadd élje az életét ő is. Ja a méreteit tekintve az én nem túl pici kezemben lett lefotózva...

IMG_2581


Terelésre várva a karámon kívül. Nagyon nagyon élveztük mi is és a kutyáink is a dolog terelős részét, a házigazdánk, aki profi ebben a sportban, azt mondta kellemesen csalódott a WW kutyákban, gyakorlatilag mindenki kifejezett, erős ösztönöket mutatott, többen közülük alkalmasak lennének napi szintű munkára is, higgadt, erős, határozott megmozdulásaikkal a juhok felé. Nem harapnak, nem hajkurásznak feleslegesen, de bizony odateszik magukat ha kell. Nálam Logan ilyen, kis ráhatással Nafta és Tigi is, de akik igazán tehetségesek, az pl. Dylan, Stif és többen az S almos kiskutyák közül is. Büszke voltam rájuk nagyon. 

IMG_2585


Sok kép készült az isteni kajákról is... kár lett volna kihagyni. Itt épp a gyümölcsleves kiosztása látható :) De ettünk még isteni birkapörit is, kenyérlángost, és kürtős kalácsot is amit magunk sütöttünk. Hozom a képeket ezekről is sorban.

IMG_2592

IMG_2594

IMG_2601

IMG_2795


Kenyérlángos, kemencében sütve... úristen ez milyen finom volt!!!

IMG_2801

IMG_2819

IMG_2821


A kürtőskalács... összefut a nyál a számban, ha eszembe jut és ha látom :) és milyen jólesett a parázs melege és a forró tea mellé a hideg estében...

IMG_2980

IMG_2981

IMG_2987

IMG_2990


Kölcsönjármű, amibe ha nehezen is de befértünk. Az enyémbe ez nem ment volna, szóval utólag is köszönöm. Hogy mi mindennek kellett elférnie? Két ember, több ketrec, azt hiszem három volt velünk, egy műanyag box a tüzelő Naftának, a saját kutyáimból 5, Szabina is kettőt hozott, szóval 7 kutya szétszortírozva, meg három napi cuccaink, hálózsákokkal, takarókkal. Minden aprócska hely ki volt használva, plafonig pakolva az autó. Én elfértem volna a sajátomban, viszont Szabina nem akart ennyit egyedül vezetni, így találtuk ki a nagyobb kölcsönkocsit. Ráadásul én a kocsiban is aludtam, mert nem akartam 5 kutyát felpakolni a szállásra, a tüzelő Naftát meg még dobozban se akartam egy légtérben hagyni a két kannal, mert ismerem őket, kb. leették volna Naftáról a műanyag boxot kívülről... fázni nem fáztunk, bár kicsit sokan voltunk az öt kutya, meg én és a cuccok. De élmény volt. Logan hol rajtam, hol mellettem, Tigi kibérelte magának az egyik sarkot, Dizi a fejem mellett, Vatra a lábamon, Nafta meg boxban :)

IMG_2661

20170915_103414


Katalin lazára vette a dolgokat, bár a többiek is. Az enyémek közül se volt egy se bezárva, kivéve aki peches és épp tüzelt, ott lófráltak egész nap szabadon körülöttem, engem mindig szemmel tartva, nagyon imádom ebben a fajtában, hogy ilyenek, hogy nem kell félnem, hogy valaki lelép, ezt már sokszor bizonyították, sok sok túrán és táborban :)

IMG_2828


Na erről beszélek, pl. Diesel is amikor megunta a társaságot diszkréten visszavonult a kocsiba, el a tömeg elől. Tudtam, hogy ott van, nem kellett kétségbeesetten keresnem, és az a durva, hogy nem ismerték előtte ezt az autót, egész egyszerűen annyira intelligens border, hogy tudta, hogy most az az otthonuk, most oda tud visszavonulni. A képet nem is én csináltam, hanem az egyik gazdi :)

P9160010


Onnan másztunk fel ide, lefele már inkább csúsztunk, amikor hazaindultunk, az nem volt jó , én még maradtam volna.

IMG_2829


Mazsolka aki tiszteletbeli border, szeretem ezt a kiskutyát, még Kaposvárról ismerem őt is, anno készült egy kép vele és Logannel egy kaposvári kutyanapon, ami most a kozmetikám szórólapján szerepel, ezt megismételtük most Renivel is, majd megmutatom egy következő posztban :) Mazsola szerintem azt hiszi, hogy ő is border, mindenki imádta ezt a kiskutyát a táborban :)

IMG_2872

DSC_0874_


Kutyáink sokat játszottak is egymással, birkatürelmű Logan és a szemtelen kis Katalin, aki csoda, hogy nem került elfogyasztásra, de minimum megfojtásra néhány másik border által, nem tudom azt mondani, hogy nem érdemelte meg, szemtelen kisállat :)

DSC_0868_

DSC_0871_



Spy is Katalint nyúzta, meg mindenki más is, ez a kiskutya egy energiabomba.

DSC_0880_

DSC_0881_

DSC_0885_

DSC_0887_



Vatra is talált játszótársat :)

DSC_0889_


Meg mások is :)

DSC_0679_

DSC_0671_



Ők meg terelésre várnak feszült figyelemmel.

DSC_0587_

DSC_0585_

DSC_0534_

DSC_0530_

DSC_0491_

DSC_0431_

DSC_0490_


Naftával szemtelenkedett az egyik gyermeke, de érző anyai szíve ezt is egy elbűvölő mosollyal fogadta :)

DSC_0502_

DSC_0500_

DSC_0496_



Ebben a posztban az utolsó kép, Anna és a falkája (meg egy kis reklám a Hussenak :) mondjuk én nyerskajával etetek már, nem táppal) Bár ez nem az utolsó poszt a táborról, de itt és ezúton is és a többiek nevében is szeretném megköszönni Neked Anna, és természetesen Endrének is külön azt a fantasztikus élményt, amit kaptunk tőletek a tréningek, a kirándulás, és az egész tábor alatt. Csodálatosan éreztük magunkat és úgy gondolom nem ez volt az utolsó rendezvényünk Nálatok! A Bánki terelőkutyás központot mindenkinek ajánlani fogom, aki helyszínt keres kutyás rendezvényekhez, fantasztikus emberek vagytok, köszönünk mindent!

DSC_0897__

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése