2016. június 3., péntek

2016.03.21 Mert ibolyás fotók is kellenek

Szeretem nagyon a virág-kutya témát, és hát itt az igazi tavasz, virágok ezrei nyílnak és illatoznak. Nagyon szeretem az ibolyákat, kár, hogy nem nyílik sokáig és csak tavasszal van. Ki is használtam a dolgot, akkor is, ha nem lett túl látványos a dolog, mert az ibolya kicsi és szerény, a kutyák meg nagyok és tramplik :) Persze azért készült olyan kép is, amin nincs ibolya :)

Mamzi, akit nem hatnak meg a virágok, kivéve ha ehetőek számára.

DSC_4146_.jpg


Necco, őt leginkább csak a labda érdekli, ha van, ha nincs akkor az ásás. Folyton túrja a földet, igazi paraszt, pedig neki nincs is róla papírja, mint nekem :)

DSC_4170_.jpg

DSC_4168_.jpg


Jessie, szintén tele szájjal :)

DSC_4192_.jpg


Diesel a cuki élőlény :) Annyira hihetetlen, hogy lassan 8 éves lesz, hiszen csak most érkezett, és már az ivartalanítását tervezem, mert veterán lett ő is...

DSC_4043_.jpg

DSC_4176_.jpg


Tüzelő Nafta, itt épp öt napja tüzelt már, és én még nem is sejtettem, hogy mennyire nem lesz egyszerű összehozni ezt az almot. De ez későbbi történet. :)

DSC_4205_.jpg

DSC_4202_.jpg

DSC_4200_.jpg


A végére pedig egy közös kép a majdani szerelmesekről. Igaz ők most is nagyon imádják egymást, Logan nagyon szereti ezt a két majom szukát, gyakorlatilag mindent eltűr tőlük, néha még azt is ha lopnak a kajájából  :)

DSC_4211_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése