2016. március 6., vasárnap

Csontot esznek

Azért, mert az általános iskolában is megtanulják a gyerekek, hogy a kutya csontot eszik? :D Ez egy ökörség :D Viszont a csont jó, de nem mindegy milyen csont és mekkora mennyiségben és milyen kutyáknak. Erről és az egész hogyan és mivel etessük a kutyánkat dologról hamarosan születik egy nagyobb volumenű bejegyzés, már írom hozzá a piszkozatot, mégpedig azért fogom megírni, mert egy nagyobb borderes közösségben felmerült az etetés témakör és bizony oltári nagy baromságokat lehetett olvasni... ami azért baj, mert sok ember puszta jóindulatból mondja a másiknak azt amit hallott, vagy amit neki javasoltak, anélkül, hogy tudományosan vagy bárhogy alá tudná támasztani a mondandóját, és ezzel esetleg a másiknak akaratlanul is kárt okoz. Persze én sem vagyok a téma doktori címmel rendelkező szakértője, csak sok-sok éve foglalkozom kutyákkal, sőt mondhatom, hogy a kutya takarmányozása több oldalról is a múltam, a szakmá(i)m és a hobbim része is, pluszban érdekel a téma, a táplálékok hatása a szervezetre, nem csak kutyás, de humán vonalon is, elég mélyen ástam magam a témába több vonalon. Írni meg szeretek. Az egyetlen dolog, ami miatt kicsit csúszhat az egész, az az időhiány, cserébe viszont igyekszem minden alapot közérthetően, egyszerűen leírni, tapasztalásokkal, történetekkel, képekkel :) Addig viszont néhány kép az enyémekről, ahol majdnem nyers marhacsontot fogyasztanak. Azért van egy picit előfőzve, mert Fly így jobban szereti és egy 15 éves mamzika kívánsága már majdnem parancs :) Mondjuk róla pont nem lett publikálható kép (igen tudom kényes vagyok a képek minőségére, és ezekkel sem vagyok túlzottan elégedett...)

DSC_0256.JPG

DSC_0273.JPG

DSC_0257.JPG

DSC_0282.JPG

DSC_0267.JPG

DSC_0269.JPG

DSC_0278.JPG

DSC_0285.JPG




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése