2016. március 25., péntek

2015.11.04 Tizenegy napos kiskutyák

Itt már azt hiszem tudtam, hogy az egyes szuka valamilyen formában maradni fog :) Persze nem akartam sajátba, egyrészt nem szeretnék kéket, másrészt nagyon nagyon szeretnék egy Logan-Nafta kölyköt, nekem ők az álompár. Szóval születési sorrendben az első, a kék szuka, azaz már akkor tudtam, hogy az ő törzskönyvi neve Quimby lesz :) (elcsesztem a feliratozást, ez ne tévesszen meg senkit) A többi ilyen korú babakép pedig ITT róla, mert nem célom az árasztás, akit érdekel, meg tudja nézni.

DSC_0525.JPG

Kanocska, aki nevet is változtatott az utolsó percben, így lett Quantum Madness, Gabi keresztgyereke (az a Gabi aki tenyésztette az alom apukáját :) ) A többi képe ITT.   Lehet, hogy a fiúknak kék takaró kellett volna háttérnek :)

DSC_0563.JPG



Második kanocska, akinek a neve most is nagyon tetszik, mondjuk nem adok olyan nevet ami nem tetszik, nyilván :) Quintessence at Wendigo's Wind, ugye jól hangzik? :) Amúgy jellemzően tojt a világra :D Kissé flegma jószág most is :) De őt így szeretjük :) Róla két kép, mert ezen azóta röhögök, a másik meg cuki. A többi meg ITT:

DSC_0545.JPG

DSC_0541.JPG


A harmadik pasi, Queensryche, aki extrém szőrös lett később. Nagyon tetszett, hogy ilyen sötét, sok szín van benne :) Többi képe ITT.  Róla is kettő mert laza kölyök :D

DSC_0498.JPG


DSC_0493.JPG


Az egyetlen fekete kislány a végén, Quest For Fire :) Ő is csodaszép, már akkor is és most is. Többi képe ITT.

DSC_0454.JPG


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése