2015. október 4., vasárnap

Pizsiparti :D

Meglehetősen furcsa cím ez egy kutyás blogon, ám meg tudom magyarázni :D Egy jó hangulatú Tescózás alkalmával, ami persze Bandival történt, messziről megláttunk számunkra nagyon szimpi nadrágokat és szinte egyszerre rohantunk oda, hogy nekünk ilyen kell. Nekem azért mert skót kockás, ami hozzátartozik a borderhez, mivel a skót-angol határvidéken kialakult kutyáról van szó, hanem azért is mert vidám minta. Szóval odarohantunk és mindketten leemeltünk egy-egy számunkra szimpatikus darabot és bevonultunk velük a próbafülkébe, ahol már fel is vettem amikor rápillantottam a címkére: FÉRFI PIZSAMA 
Ahogy ezt leírtam elröhögtem magam ismét, de ott is. Kiszóltam Bandinak, hogy Te nézd már meg a címkét! Aztán úgy voltunk vele, hogy kit érdekel, minden kutyás hülye egy kicsit, megvesszük! Aztán persze cukkoltuk egymást ki hova fogja felvenni, mire felvetettem, hogy ebben menjünk ki kutyaiskolába :D :D :D Bandi persze benne volt :D Minden aznap tréningező számára vidám perceket szereztünk, és nyilván meg is lett örökítve a pizsis tréning. No ennyi magyarázat (magyarázkodás? XD) elég is, jöjjenek a képek, nem csak pizsisek :)

Általában kiviszem a teljes falkát, mert elvannak a pálya szélén, szépen fegyelmezetten, és általában rajongóik is akadnak, mint most is :)

DSC_5605.JPG

DSC_5613.JPG

DSC_5620.JPG

DSC_5652.JPG



Standardképet is gyártottunk asztalon. Csak azért mutatom, hogy mekkora különbség van egy automata és egy teljes manuális funkcióval készült kép között, ha a fotós ismeri a gépén a beállításokat. Sokan azt gondolják, hogy ha egy jó gép van a kezükben, attól ők már fotósok, ezért is szoktam szörnyülködni, (bár egyre kevesebbszer, mert már immunis vagyok rá) amikor kiégett, ferde, ronda képeken ott díszeleg az X.Y. photography felirat. Az emberek többségének csak kritkája van, önkritikája nincsen :D Én is logózom a képek egy részét, a jobbakat, de eszembe nincs ráírni, hogy photography... (nyilván itt sem a háttér nem jó, sem a kép nem tökéletes, csak a kép minőségének a bemutatása kedvéért tettem fel, meg mert szép az állat)

DSC_5645.JPG

DSC_5639.JPG



Pizsamás gyökerek :D

DSC_5734.JPG

DSC_5740.JPG


Azért picit dolgoztunk is :)

DSC_5747.JPG

DSC_5771.JPG

DSC_5786.JPG

DSC_5790.JPG

DSC_5809.JPG

DSC_5834.JPG

DSC_5863.JPG

DSC_5872.JPG

DSC_5920.JPG

DSC_5960.JPG

DSC_5923.JPG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése