2015. október 20., kedd

Csak egy júniusi séta

Közel naplementében, amitől a színek élénkek és melegek, a kutyák pedig sárgák :D Nem nagyon akartam rajtuk változtatni, nem is szoktam. Bár napi szinten használom a Photoshopot, de SOHA nem változtatom meg vele a kutya küllemét, nem szedem le a szőrét, festem át az orrát, mint azt sokan képzelik. Nem. Megvágom a képet, állítok esetleg a színeken, élesítek, ahol kell, kiegyenesítem a horizontot, leszedek egy belógó ágat, pórázt, kezet, hogy szebb legyen és élvezhető, ne igénytelen. A közelmúltban az egyik netes portálon megjelent egy "felhívás" hogy miért raknak ki az emberek a kutyákról PS-elt képet, ugyanis az csalás. Nem, nem az, ha a kép minőségének megjavítására használjuk, nem a kutya átkozmetikázására. Bár nem nekem szólt az írás, hiszen nem is ismerős aki feltette, de butaságnak tartom, ahogy a helyeslő reakciókat is. Olyan komment is volt, hogy ezért jó telefonnal fotózni. Én is szoktam, ha épp nincs kéznél a gép. DE! Ha már megvettem, azért, hogy fotózzam a kutyáimat, akkor nem tucatképeket szeretnék gyártani, hanem olyanokat, ami egy ilyen többé-kevésbé fotókról szóló blogra bátran kirakható, nem kiégett, homályos, elcsúszott, ferde és még sorolhatnám. Az igényesség nem keverendő a csalással. No de mindenki magából indul ki, ugye? A másik, hogy imádom őket dzsuvásan, vizesen, akcióban fotózni. Ami lássuk be, nem tesz jót az ő természetes szépségüknek, bár az iszappakolás áldásos hatásairól már sokat hallottunk. De még ragozhatnám és lehet, hogy egyszer fogom is, bár nem tartom magam kifejezetten fotósnak, de sok fotós képeit meg nem tartom igazi fotónak :) 

Lássuk tehát inkább a sárga ebeket. 

Mamzi <3

DSC_6801.JPG

DSC_6793.JPG


Necco

DSC_6740.JPG

DSC_6745.JPG

DSC_6737.JPG

Jessie

DSC_6807.JPG

DSC_6805.JPG


Rémségesen kopasz Diesel :D

DSC_6767.JPG

DSC_6763.JPG

DSC_6730.JPG


Logan

DSC_6786.JPG

DSC_6785.JPG


és a másik bikinis, Nafta :)

DSC_6723.JPG

DSC_6753.JPG

DSC_6758.JPG


Anyájával

DSC_6777.JPG

DSC_6771.JPG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése