2023. június 17., szombat

2023.03.25 - Tavaszi fotózás :)

Sima sétának indult, mint mindig, aztán fotózás lett belőle. Ki kellett próbálni alaposabban is a 85-öst, ez sült ki belőle :)

Most, mivel nem összevissza őrjöngést fotóztam, hanem egyesével az ebeket, linkkel együtt ott lesz a nevük, azért, hogy aki kíváncsi rájuk más szituációkban is, az megnézhesse a számtalan sok képet, ami már felkerült róluk eddig :D

Nafta - Original Prankster at Wendigo's Wind

Úgy vártam már, hogy odvas keltikék közt fotózhassam őket, úgy szeretem ezt a lila és fehér színben pompázó kis tavaszi virágot ❤ Tavaly alig három szálat sikerült találni, idén elég sok volt, pár évvel korábban pedig terítve volt vele az erdő. De nem baj ha nem lesz, mert akkor nyílik valami más, ami szintén szép :)




Vatrának minden jól áll, a fatörzsek, a zöld, a színes. Vatra fotogén :D






Egy kis ellenfény, egy kis ragyogás. Tanulom ezeket is kihasználni, sokáig nem nagyon mertem ellenfényben fotózni, inkább mentem biztosra, mostanában kezdtem el kísérletezni és ezt nagyon is jól tettem :)





Nekem Misu kocsmapulton könyöklőse tetszik most a legjobban ebből a sorozatból. Az valahogy olyan Misus, ráadásul most hajlandó volt együttműködni, mert általában ha meglátja a gépet, fülek hátracsap, hogy idiótán nézzen ki :D De ha van kaja, vagy labda, akkor minden remekül működik :D




Kuzuri - Born To Be Wild at Wendigo's Wind

ezek a képek is nagy kedvenceim lettek Pipicről, óriási medvehagyma mező közepén ültettem le, aminek az esőcseppek miatt csak úgy ragyognak a levelei a napon. Azt hiszem nagyon nagy szerencsém volt, hogy éppen akkor vittem gépet, amikor így nézett ki a medvehagyma ❤ Egyébként is imádom, napi szinten szedem, eszem, tettem is el belőle üvegbe, fermentálva nagyon sokat későbbre is :)






Neki is jól áll az ellenfény, akartam padosat is, Archie lett a kiválasztott :) Olyan erős és szép kutya lett belőle is, rá szoktam csodálkozni sokszor ❤





Nem maradhatott ki a fotózásból, ha már épp együtt sétáltunk, egyébként is gyönyörű kutya ❤





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése