2022. március 3., csütörtök

2021 májusi összefoglaló

Ez a hónap is bővelkedett sétákban és utazásokban :) Szerettem, de lássuk sorban mi is történt velünk. 

2021.05.01

Mása azaz Shook Me All Night Long at Wendigo's Wind a szokásos wellnessen a kozmiban. 







Munka után elmentünk egy nagyot sétálni barátokkal és egy nagy rakás kutyával, talán olyan 8 km volt ez a kör most, csak telefonnal csináltam képeket, de a hangulatot talán visszaadják :)






Május elsejétől Adri jóvoltából a C almunk is megörökítésre került egy külön posztban, május első két hetére bontva. ITT A LINKEN tudjátok visszanézni a kiskutyák fejlődését :)


2021.05.02 

Aznap kivittem a bandát Csapodra sétálni egyet a mezőre, iszonyat nagy szél volt, a kutyák élvezték, én annyira nem de nálam volt a fényképező is így aztán készült róluk egy csomó kép amit külön posztban korábban már megmutattam, ITT tudjátok visszanézni, érdemes ❤

2021.05.05

Aznap brutálisan kemény volt a munkanap vége, egy atomfilcben lévő kutyát bontottam ki, de a végén már majdnem sírtam annyira voltam fáradt, csokit meg kólát toltam, hogy kibírjam valahogy, de a barátokra itt is lehet számítani... Nyafogtam egy sort messengeren, és 10 perc múlva ott volt a kávé a kedvenc kávézómból, egy igazán egyedi megjelöléssel, arra célozván mekkora f*sz vagyok, hogy ennyit dolgozok :D Viszont kicsi Diesel mindig is megértő volt ilyen esetekben és tolta a kis fejét simogatásért. Még mindig nagyon hiányzik...



2021.05.06

Valaki nagyon szerette volna megszerezni azt a teniszlabdát :D




2021.05.07

Shelby járt nálunk a kozmetikában, készült videó arról is, hogy simán meg lehet szárítani a kiskutyát stresszmentesen is :) Annyira jó látni, mikor így szoknak hozzá az ápoláshoz, nincs küzdés, még talán élvezi is a kölyök :)



Kozmetika után megtámadtam őket a Nikonnal :)







Közben mire hazaértünk elkészült a majdani kennel alapja is. Persze a kutyák alaposan megnézték, minden jó lesz-e :)




2021.05.08

Életképek a kozmetikából, ha valaki jön az tuti ingert érez kutyaetetésre/simogatásra, nem is csoda ezek kikövetelik maguknak :D





2021.05.10

Ezek a képek otthon készültek, ez egy elég elfoglalt nap volt. Elkészült a kennel betonalapja, azt meg kellett locsolni, az persze nagyon tetszett a vízmániás Misunak, segített benne Kuzurival együtt, a képen az eredmény :D




A szomszéd baromfiudvara mindig izgalmas mozit jelent a gyerekeknek :D El se lehet őket rángatni a "képernyő" elől, imádják figyelni a baromfit :D



A  kennel alapjából kiszedett földet hátrahordtuk és elterítettük szépen a kutyák kifutójában, ez később füvesítve lett, de aznap az volt az első, hogy a föld szépen el legyen terítve. Természetesen ebben is aktívan segédkezett mindenki, közben meg a labdát is dobáltam nekik, a folyamat az aktív izgatott és tettre kész állatkáktól a mindenki alszik állapotig pedig itt alul képekben :D












2021.05.11

Ezt a videót csak azért csináltam, hogy megmutassam a gyerekek zajtűrő képességét és szuper idegrendszerét. Készült a klíma a kozmetikában, ehhez nagyon hangos és több féle fúrókkal dolgoztak a falon, a videó nem adja vissza igazán azt a zajt, az viszont látható, hogy a fülük botját nem mozdították az egészre, félelemnek pedig nyoma sincs. Ilyenkor nagyon büszke vagyok rájuk :)





Ez pedig a délutáni program, a pár napja elkészült beton locsolása, amit Misu megpróbál szabotálni :D Szereti a vizet minden formában, hagyom is neki, mert annyira élvezi, meg nagyon meleg is van :)




2021.05.12

Délutáni nasi, a szomszédban birkavágás volt, amiből mi mindig megkapjuk a leeső hulladékokat is, most itt éppen birkalábakat kaptak rágcsálnivalónak. 



2021.05.15

Bariguard kennelben jártunk, az ő kutyáik meg az én kutyáim az egyenlő nagyon sok kutyával és hatalmas kutyabulival, de nézzétek meg a videókat :D















2021.05.16

A vízpartos sétáról készült néhány videó is, általában "csak" boldogan szaladgáló, pancsoló kutyák és egy gyönyörű part. Érdemes végignézni :)



Képek is készültek persze:











Plusz készült róluk egy egészen külön poszt is sok -sok izgalmas képpel, IDE KATTINTVA tudjátok visszanézni, én imádtam azt a napot :)

A C almunk következő két hete, május közepétől a végéig pedig IDE KATTINTVA nézhető meg újra, sok-sok cuki kiskutyakép ❤


2021.05.17

Séta utáni nagyon retkes és nagyon cuki gyerekkutyák ❤



2021.05.18

Ninja velem volt a kozmetikában, és nagyon egymásra találtak Mirával, a wellnessre érkező border collie lánnyal :)



2021.05.19

Csincsikínzás kajával 




2021.05.21

Fogtisztítós nap volt a kozmetikában, aminek a szünetében furcsa mód border colliek kezdtek kinőni az asztalból :D



2021.05.25

Logan semmi pénzért nem menne egy kicsit arrébb, amikor a kozmiban próbálok takarítani :D De ez igazából egyáltalán nem érdekel, közel 14 évesen azt csinál amit szeretne ❤



Auz aznap délutáni sétára jó sokan kijöttünk, de jó is volt ez is :)





2021.05.28

Másnap pedig egy husky csatlakozott hozzánk.



2021.05.30

Ez egy szép hosszú nap volt, útnak indultam a falka nagy részével Békéscsabára Lexiért, persze tereltünk is ha már ott vagyunk, illetve találtam egy brutálisan szép és óriási pipacsmezőt ahol Tigi és Misu megörökítésre került, ITT A LINK az aznapi poszthoz, megéri gyönyörködni a szép virágos és terelős képekben tényleg :)


2021.05.31

Hogy a hónap vége se teljen izgalmak nélkül... hazaérvén munkából nem találtam Kuzurit, mindenféle szörnyű dolog pergett le előttem, hogy kiszökött, hogy elütötték, hogy a szomszéd kutyája széttépte, hogy ellopták, minden... hívtam kiabáltam, megnéztem a garázsokban hátha véletlenül be lett zárva, megnéztem a kertben is, sehol nem volt. Aztán halk nyüszítést hallottam. Kerestem tovább és hát... ahogy a képeken is látszik... Valahogy, azóta se tudom hogy bemászott a hülye gyerek a homokozóba, ami le van fedve hullámpalával, pont azért, hogy a kutyák ne hurcolják el a gyerek játékait és ne ássák ki a homokot. Ez a kis majom valahogy bemászott de kijönni nem tudott onnan, a fene tudja hány órát töltött a homokozóban ameddig haza nem értem.. folyton szereznek nekem ősz hajszálakat, és akkor még nem is gondoltam volna, hogy valójában mennyit... de ez a következő posztok témája lesz, nem is túl vidám sajnos...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése