2021. augusztus 9., hétfő

2021.02.20 - Terelőtréningek

Februárban Stifler (Road Of The Prankster at Wendigo's Wind) és két gyereke Mazikeen és Pepita (Pöpi :D ) eljöttek terelőtréningre. Én nem vittem ki kutyát, mert nálam kiskutyák voltak, ilyenkor nem nagyon viszem a nagyokat más kutyák közelébe, nehogy valami fertőzést hazavigyenek a kicsiknek. Plusz ki akartam próbálni élesben az új kütyüt, a képeket elnézve szerintem barátok leszünk :) Mézit lekéstem róla ezért nincsenek most képek, de márciusban voltam őt ismét fotózni, hozom majd.

Stifler és a gyerekek ❤



Stifler a zseniális, imádom, bár most kicsit túl volt pörögve :D












Pöpi első próbálkozása a birkákkal :) Nem volt rossz egészen ügyes gyerek lesz belőle.












Itt pedig Cody, Barbi egyik kutyája, Mazikeennel él együtt :) A képek miatt, mert baromira tetszenek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése