2020. augusztus 29., szombat

2020.05.16 - Borderek a pipacsmezőn :D

Az úgy volt, hogy... 
Virágok és kutyák, ez most nem egészen így jött, hanem úgy, hogy boldog boldogtalan posztolta a pipacsmezős képeket és én is láttam egy csodaszép mezőt, de sajnos csak az útról és olyan helyen, ahol nem lehetett megállni, főleg egy rakás kutyával nem. Azt viszont tudtam, hogy nekem KELL a kutyáimról pipacsos kép :D Mókásnak indult a dolog :)



Az eredeti terv az Ticiána és a nála lévő Stifler babák meglátogatása volt, mely után összejött egy kisebb csapat kutya és a gazdik, és sétáltunk egy nagyon jót egy csodavilágban, árvalányhaj és törpefenyők társaságában, tényleg mint valami filmben, olyan volt a helyszín, mindez Szada környékén :) Ezen már nem is szerepel mindenki, volt akinek korábban mennie kellett más program miatt :)



Akasztják a hóhér(oka)t avagy a kulisszák mögött :) Így készültek a borderes csoportképek :)



Aztán hazafelé csak azért mentünk az egyes számú főúton, az akkor még viszonylag kényelmes pálya helyett, hogy találjunk egy nyamvadt pipacsmezőt, fotózás céljából :) A szerencse természetesen mellettünk volt, mert éppen akkor sikerült találni egy szép mezőt, amikor a Nap már épp elég alacsonyan volt, tehát szép és nem túl kemény fényekre számítottam, ez be is jött, nagyon szeretem ezeket a képeket. Azt azért még mellékesen megjegyezném, hogy az elképzelés az volt, hogy csodálatosan figyelnek majd ránk a kutyák, és csillogó tekintetű kisállatokat fotózok majd. Aha... helyette ásítós, fület nem mutatós, pipacsokat megzabálós képek születtek, de azért sikerült normális is :D













Nafta - Original Prankster at Wendigo's Wind
















Tigi - Radical Roots at Wendigo's Wind





















Fotóztam volna még kicsit, de valaki felzabálta a mezőn az összes pipacsot 😅😈


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése