2020. június 7., vasárnap

2020.03.21 - Z - alom 4 hetesen

Négy hetesen Orsi gyönyörű virágos fotóival mutatom meg Nektek a babákat, némi névmagyarázattal is szolgálnék, hiszen nálam sosem kapnak elcsépelt neveket, mindig van valami jelentése számomra, vagy a gazdi számára, és hiszek is benne, hogy a név kötelez :) 

Zumba Dancer at Wendigo's Wind - nem nagyon kellett agyalni rajta, nekem nagyon tetszett, amúgy is minden zenés-táncos dolgot szeretek, ez meg még akkor is, ha soha életemben nem jártam ilyen órán. Attól még nézni jó :D A kölyök pedig a csapat örökmozgója, így aztán illett is rá a táncos név :)






Na ez már kicsit összetettebb név lett :) Reni régóta akart magának egy kisKidát, de nem ilyen hamar, de ember tervez, kiskutya végez, mint azt tudjuk olyan sokan :D (Kida alomtestvére ennek a kiskutyának az anyukája) Ő mondta a Zenith nevet, de szerettem volna, ha egy kicsit köze van a fotózáshoz is, ezért benne a Zoom. Kicsit elvont is, na meg, mint azt Renitől megtudtam, ez egy pia neve is szóval ha már azt is együtt szoktunk virtuálisan művelni és gyerek is közös lesz... legyen Zoom To The Zenith at Wendigo's Wind :D 







Agilitys kölyök, kell ennél jobb vagy találóbb név, mint, hogy Zero Mistake at Wendigo's Wind? A gazdi volt az ötletadó, zseniális!





Zorro Masquerader at Wendigo's Wind - őt eddig is Zorróztuk az első pillanattól fogva, mert olyan a mintája, mint Zorro álarca, a fura hangzású név azért mert így nagyon pasis, Orsi ötlete volt és így legalább nem egy szavas a neve, azt én nem szeretem, igaz több nap kellett nekem, hogy megjegyezzem, hogy is kell leírni 





Zephyr Of Zuma at Wendigo's Wind - a fekete kislány, a Zuma a gazdi kérése volt (önmagában nekem nagyon nem tetszett, meg van egy játék Zuma Deluxe azt toltuk mindig az egyetemen, mármint a játék jó, csak névnek nem annyira) a Zephyrt én szerettem volna, élt anno egy Wendevick Zephyr nevű kutya kis hazánkban, aki nekem borzasztóan tetszett, miatta hoztam aztán ugyanabból a kennelből az első import kutyámat 14 évvel ezelőtt, Wendevick Elgart, Baccát  A név jelentése valami olyat tesz, hogy a béke lágy fuvallata, szellője vagy ilyesmi. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése