2019. július 12., péntek

2019 áprilisi összefoglaló

Április is kutyázásban és munkában gazdagon telt, ahogy a melegebb hónapok mindig. Vatra is fürdött áprilisban, és mivel pont akkor nálam volt a Nikon is ezért aztán készültek róla jobb képek is. Róla is. Nézzük csak.

Április 10.

Itt már készen van, amikor közben egy fajtatársa készült épp. Szóval unatkozott így inkább az alvás mellett döntött, ameddig el nem indultunk ki a parkba.



Teljes kényelemben, csak azt nem értem, ez hogy lehet neki igazán kényelmes.




Ez itt fürdés közben, a fentiek még telefonnal, ezek már a Nikonnal készültek. Nem igazán szereti egyik kutyám sem a fürdetést, így elég vicces képek szoktak születni róluk. Vattuszka szemeitől szinte én is félek ezeken a képeken :D Vizesgyilkos :D



A kozmetika rém unalmas...



Amit nem láttok gyakran... Vatra standardkép :D Ha már kinn voltunk a parkban Tamara kézbe vette az irányítást és készült róla is ilyen kép. Mondjuk itt épp félig visszanőtt szőrrel, mert ugye előtte októberben voltak kiskutyái, szóval nem mutatja az igazi amúgy szépséges kis testét igazán, de legalább ilyen is lett róla.



Alszik :) Vagy valami hasonló.






Április 12.

Majdnem hat hónapos Ninja, megőrzésen nálam a kozmiban :) Két kutya között kicsit játszottam vele, akkor készültek ezek a "mosolygós" képek róla :) Szép kiskutya nagyon, itt megragasztottam még a füleit is, úgy kapta vissza Móni. Pont mostanában nézegettem róla frissebb képeket, hogy mennyit változott és erősödött azóta. 







Április 15.

Tudjátok, amikor nekem elmennek otthonról... ez elég gyakori :) Valamit tettem-vettem az udvaron, a talicska meg épp ott volt, akkor legyen valami vicces kép :D




Április 20.

Debrecenbe készültünk kiállításra Naftával és Stiflerrel. Nafta itt épp fehérítőben ázik az első képen. A másodikon már megszárítva az asztalon, a harmadikon pedig természetes fényben a kozmetika előtt. Nem tesznek csodát a fehérítő samponok, de azért valami hatása mégis van, elég sokáig hagytam rajta most. Meleg van ilyenkor vizesen sem fáznak a kutyák. Télen nem szoktam ilyesmivel szórakozni, olyankor az az első, hogy nehogy fázzanak, igyekszem gyorsan szárítani őket. De ilyenkor lehet vele játszani. 





Április 21.

Debrecenbe kéne menni... mentünk...
Mert mi mást csinálhatnának az őrült kutyások Húsvétkor, mint elmennének egy kiállításra, ami teljesen közel, 450 kmre van :D Kirándulásnak is jó volt, kikapcsolódásnak pláne, Nafta eredménye itt, Stifler nagyon jót kapott, ennek az okát nem igazán tudtuk megfejteni, de voltak még meglepetések a bírálatban :D De ez ilyen :) A kutyáknak persze hoztam ajándékot, Chuckit játékokat és.... szárított selyemhernyót jutifalatnak :D

Nafta - Original Prankster at Wendigo's Wind 
CAC, res. CACIB (champion osztály)




Stifler - Road Of The Prankster at Wendigo's Wind
Nagyon jó 😂 (nyílt osztály)

Nem értettük :D Mást sem.
Büszke vagyok Stiflerre nagyon, kemény, domináns kutya, a kelleténél kicsit kevésbé tapasztalt gazdival, akinek eddig csak normális kutyák jutottak, ilyen általam tenyésztett akaratos paraszt nem :D Viszont sok óra munka és tréning után, rájött, hogy nem kell megenni a többi kan kutyát és nem lehet megdugni minden létező szukát  Jó ez utóbbira nyilván azért van próbálkozás, de kezelhető mértékben, meg hát a név kötelezi szegényt. Azért a gazdi cipőjének lehugyozása nem maradhatott el. Egyszer már megkaptam valakitől, hogy én gyökérségre szelektálok és tényleg úgy tűnik. Klassz nap volt, na.   A szárított selyemhernyóbábok létezését pedig még mindig nem sikerült feldolgozni 🤣



Április 25.


Anulu - U Can't Touch This at Wendigo's Wind
Fürdetésen járt nálam, brutális mennyiségű szőrt növesztett magára az utolsó kozmetikájához képest, nem mellesleg gyönyörű lett. Igaz megállni nem nagyon tudott, mert minden sokkal érdekesebb, mint a fotózás, de a lényeg látszik. Pedig nem is szeretem a kék színt a bordereknél, mert általában gyengébb a szőr minősége, de Anulunál ez nem így van. Szerencsére.



ű



Április 26.

Na ki jön velem ma dolgozni? :) Boldog kiskutya ❤️




Itt már kevésbé amikor a vendéggel kell fotózkodni :)




A videón pedig az látható, amikor vettem egy új parfümöt a kozmetikába, minden ilyet a saját kutyákon próbálok ki ilyenkor, nos.... Logan véleménye határozott NEM :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése