2019. március 5., kedd

2018.10.28- 2018.11.07 W alom videók


Ő itt Lulu, azaz Werewolf at Wendigo's Wind a maga kemény 13 napjával. Már most önálló, négy lábon közlekedő, az orrát is használó magabiztos kiskutya, imádom, nagyon!!!




A legkisebb, akit ez azonban semmiben az égvilágon nem zavar, avagy Mini, miniben :)






A többiekről ilyen videót egyszerűen elfelejtettem csinálni, pedig akartam, de most már mindegy. Igazából fotóztam őket, a videók csak hirtelen ötlet voltak, de csak az első két kiscsajról készült végül. Másnap viszont lett róluk egy közös, ahol épp két hetesek :) Infrás és homályos, de az látszik mennyire kövérek és aktívak a kiskutyák :)





Itt pedig 16 naposak, elképesztően gyorsan fejlődnek!!! A videón legelején Lulu szerintem maga se tudja miért ugat egy hatalmasat, de ez olyan aranyos, hogy megzabálom, ezt hanggal nézzétek :D Ha nem néztem meg azt a jelenetet, azt az egy kis ugatást vagy százszor, akkor egyszer sem. 





17 naposan Tigi már nagyon kíváncsi rájuk





Nagyon tudnak már játszani, harapják egymást, fetrengenek, elég gyakran felborulnak, de ki vannak párnázva rendesen, így aztán semmi bajuk nem esik. Jó nézni ahogy játszanak, ahogy kinyílik számukra a világ, egyre több dolgot ismernek meg, ismerik a hangomat, örülnek nekem, örülnek az apjuknak, a többi kutyámnak, ez talán a legszebb kor náluk.





Ez azért elég durva, soha nem láttam egy apakutyától sem, hogy így tisztogatja a kölykeit, mint Tigi, és folyamatosan ezt csinálta, el se lehetett zavarni a kiskutyáktól, legalább olyan gondosan mosdatta őket, mint Vatra. Imádom, hogy ilyen :)








Ninja és Narancs 17 naposan, itt épp pihentek, ami elég ritka volt náluk :)




18 naposak













22 naposak a kiskutyák





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése