2018. május 4., péntek

Shook Me All Night Long at Wendigo's Wind "Mása" - 2018.04.12

Mása épp, hogy csak betöltötte az egy éves kort, de már most gyönyörű kiskutya. Mondjuk elég erőteljes sokkot kaptam, amikor az utoljára látott tökéletes fülű kiskutya, valami ilyesmi látványt nyújtott már az autóban is :) Neki is felálltak a fülei :)

DSC_8680_


Fürdetés előtt készült kép, még a kozmi előtt, nem vakuval. Így is szép, bár azért látszik, hogy ráfér a fürdés :)

DSC_8678


Jó három órát dolgoztam rajta, bár elsőre nem látszik, de az apja elképesztő mennyiségű, hatalmas szőrét örökölte, amit már kikefélni is nehéz volt, a fürdetésről nem is beszélve :) Na meg a szárítás, mert azt még csak nem is szerette. Nafta kölyök, így fel voltam készülve az asztalról való repülőrajtokra és a folyamatos arcmosdatásra :) Igazam volt. Nem tudtam választani, egyik képen szebb, mint a másikon, hozok hármat :)

DSC_8684

DSC_8690

DSC_8691


Ezeket a képeket meg csak azért ide, mert épp aznap voltam nekik kajáért amikor Mása is jött fürdeni. Jó húzós, elfoglalt nap volt, de nem baj, az a jó, ha zajlik az élet, mindig van mit csinálni. Na ezek az éhenkórászok épp úgy néztek ki, mint akik az éhenhalás küszöbén vannak, és csak a szigorú gazdájuk miatt nem esnek neki a huszonsok kg húsnak :) De egyébként nem éheznek. Garantálom. De elég vicces, ahogy várják, hogy kapjanak. 

DSC_8663

DSC_8664


Feltettem ezeket a képeket FB-re is az oldalukra "aggyácsirkét" felirattal :) Aki nem ismerné, ez a South Park egyik epizódjából van, amelyikben Cesar Millan neveli Cartment. Nekem ez a rész különösen emlékezetes maradt...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése