2018. április 17., kedd

Saját kutyák a kozmetikában

Meglehetősen gyakori, hogy a saját kutyáim megtalálhatóak a kozmetikában, általában beviszek magammal egyet, ha tudom, hogy a vendég kutya is barátságos. Most azonban mindegyik szépült is, van aki fürdött, van akit csak kifésültem. Meg szoktam örökíteni ezeket a dolgokat általában.

Dieselt úgy vittem be, hogy kihagytam rá két órát, azzal, hogy húsz perc alatt átkefélem, aztán fürdik, majd szárad. De Diesel gyapjas szőre ezt nem így gondolta :D Mivel alaposan ki akartam fésülni, ezért inkább most annak álltam neki, a fürdetése meg ráér. Diesel konkrétan fürdetés, balzsammal és szépre szárítás után képes hajléktalan kóbor állatnak kinézni, mert nincs fedőszőre a teste egyes részein. Ahol világos. Így szokott kinézni már egy kisebb széltől vagy harmattól is. 

DSC_7479


Úgyhogy szépen nekiálltam és elkezdtem kitépkedni belőle a meglazult gyapjút :) Mert neki inkább az van, mint szőr...

DSC_7492

DSC_7493


Ilyen kifésülve. Pont 3 napig. Aztán újra homeless külsőt ölt.

DSC_7515

DSC_7533


A kifésült szőrhalom tetején, csillogó szemű, szépséges Dizike

DSC_7523_


Vattuszkának azért kellett fürdenie, mert tenyészszemlére készültem vele. Egyébként rettentően utálja a fürdés samponos részét, a szárítással már elvan. Az asztalon nagyon szeret, fel le pattog, az sem zavarja, ha épp vendég is tartózkodik rajta...

Előtte:

DSC_7137_


Utána :)

DSC_7191


Stifler pedig valamelyik este kilenckor kötött ki az asztalon, mert Évi jött nekik kajáért hozzám, és ha már ott volt, sáros volt, koszos volt, akkor fürdött. Megérte este 11-ig gürcölni vele.

Előtte:

DSC_7252


Utána:

DSC_7272

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése